Pagina 4 van 4
Geplaatst: ma 23 feb, 2004 12:00
door Teunie
Geen boete? Is nog mooi van die agent dan.
Tja helaas gaat het ernaartoe dat je enkel op de parcours kunt rijden en verder nergens meer.
Gelukkig hebben we de homologatie nog en kunnen ze je op de baan nix maken!
Geplaatst: ma 23 feb, 2004 12:02
door YvoMan
wel boete gehad om te parkeren in een straat enkel voor landbouwvoertuigen
hij ging een pv maken...
Geplaatst: ma 23 feb, 2004 12:03
door Rocky
en, een boete moeten betalen of enkel een verwittiging
Geplaatst: ma 23 feb, 2004 12:11
door black warrior
toffe nr plaat van die flikke auto

Geplaatst: ma 23 feb, 2004 12:15
door ~JoAcHiM~
black warrior schreef:toffe nr plaat van die flikke auto


haha, k'had er nog nie op gelet.
Geplaatst: ma 23 feb, 2004 14:43
door Hellracer
niks moeten tekenen van boete dus zit er dik in gewoon verwittiging.
Ja er was een FMF uitlaat op maar is te koop

Heb liever laag mooi geluid dan kei hard
sluukes
Geplaatst: wo 25 feb, 2004 00:16
door Quad_Z-400
Geplaatst: zo 29 feb, 2004 12:53
door Rocky
Hellracer schreef:
Is gedaan met Sonic Foundry Vegas 4.0 en is gewoon en tijdlijn inbrengen en kunt varieren van -100% tot 300% dus trager of zelfs achteruit.
Wat bedoel je met een 'Tijdlijn inbrengen'?? Hoe doe je dat??
Geplaatst: zo 29 feb, 2004 13:57
door Rocky
Ik denk dat ik het heb.
In de tijdlijn, rechtse muisknop: Insert/remove Velocity envelope
Dan opnieuw rechtse muisknop, add point op de groene lijn. en dan kan je schuiven van -100 tot +300%
Het werkt prima.

Geplaatst: wo 31 mar, 2004 23:29
door ~JoAcHiM~
- Maakt vegas die kunstmatige frames bij slowmotion automatisch aan
- Wanneer je die Velocity envelopes gebruikt; gaat het geluid niet meer gelijk voor de rest van het fragment en bij trager of achteruit afspelen kort het fragment vanzelf in. Waarom wordt het niet langer.
(je kan ook slowmotion doen door op ctrl te drukken en het fragment uit te rekken, dan komt heel het fragment langer en past de audio zich aan maar hiermee kun je niet achteruit spelen)