MOVIES: Hellracer and El Timbo - Sand and Snow Party
MOVIES: Hellracer and El Timbo - Sand and Snow Party
Hello,
Ik heb onze 2 filmpjes Sand party(8min) en Snow party(11min) omgezet naar kleine stream movies die jullie kunnen zien.
Zijn allebei door mij gemonteerd en El Timbo en spelen zich dus af in Leuven E40 in december toen het -4c° was
Hopelijk genieten jullie ervan en dat we volgende keer andere quadders nog erbij kunnen filmen, word reuze fun.
Salukes
sand party http://users.pandora.be/hellracer2/Sandparty.wmv
snow party http://users.pandora.be/hellracer2/snowparty.wmv
Als het niet voort gaat, zal je ze eerst moeten downloaden
Geef maar feedback
Ik heb onze 2 filmpjes Sand party(8min) en Snow party(11min) omgezet naar kleine stream movies die jullie kunnen zien.
Zijn allebei door mij gemonteerd en El Timbo en spelen zich dus af in Leuven E40 in december toen het -4c° was
Hopelijk genieten jullie ervan en dat we volgende keer andere quadders nog erbij kunnen filmen, word reuze fun.
Salukes
sand party http://users.pandora.be/hellracer2/Sandparty.wmv
snow party http://users.pandora.be/hellracer2/snowparty.wmv
Als het niet voort gaat, zal je ze eerst moeten downloaden
Geef maar feedback
Laatst gewijzigd door Hellracer op di 17 feb, 2004 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Ziet er goed uit, volgende keer kom ik ook kijken (en rijden)
Met welk prg is dat filmpke gemonteerd??
Ik gebruik Adobe Premiere en Pinnacle Studio.
Met welk prg is dat filmpke gemonteerd??
Ik gebruik Adobe Premiere en Pinnacle Studio.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Expert
leuk! filmpjes zijn altijd super!
vraagje: die stukjes die vertraagd zijn:
hoe doe je dat? Ik kan het vertragen, maar dan is de framerate ook zoveel lager. Een tweede methode is via interpolatie de gedeïnterlacete ontbrekende halve stukjes beeld reconstrueren, zodat ik aan de helft van de afspeelsnelheid toch nog 25fps heb, zoals normaal dus, echter, deze methode is redelijk omslachtig. Doen jullie dat op een aparte manier?
EDIT: en is dat met een digicam gefilmd?
vraagje: die stukjes die vertraagd zijn:
hoe doe je dat? Ik kan het vertragen, maar dan is de framerate ook zoveel lager. Een tweede methode is via interpolatie de gedeïnterlacete ontbrekende halve stukjes beeld reconstrueren, zodat ik aan de helft van de afspeelsnelheid toch nog 25fps heb, zoals normaal dus, echter, deze methode is redelijk omslachtig. Doen jullie dat op een aparte manier?
EDIT: en is dat met een digicam gefilmd?
White LTZ-450 - powered by MSD -
yoeh Fre,
Is gedaan met Sonic Foundry Vegas 4.0 en is gewoon en tijdlijn inbrengen en kunt varieren van -100% tot 300% dus trager of zelfs achteruit.
Ja is met mijn Sony DV-cam TRV12e gedaan
DE kwaliteit is full DVD maar hier niet hey
1giga voor 5min
Is gedaan met Sonic Foundry Vegas 4.0 en is gewoon en tijdlijn inbrengen en kunt varieren van -100% tot 300% dus trager of zelfs achteruit.
Ja is met mijn Sony DV-cam TRV12e gedaan
DE kwaliteit is full DVD maar hier niet hey
1giga voor 5min
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
-
- Quad Expert
maar euh, kweet niet of je mijn probleem begrijpt:
als je film vertraagt, laat ons zeggen 25fps film, bv naar 50%, dan heb je iets van een 12.5fps. Dat betekent een iets schokkeriger beeld. Nu blijkt dat jij in je filmpjes precies toch 25fps hebt, ook als ze vertraagd zijn, dus heb je als het ware 12.5fps "erbij verzonnen". Dit vind ik raar. Ik heb een techniek om die 12.5 frames erbij te genereren, maar dat gaat niet zomaar zonder enig werk, terwijl jij dat blijkbaar zonder 1 enkel probleem kan!
Dit vind ik hoogst merkwaardig!
als je film vertraagt, laat ons zeggen 25fps film, bv naar 50%, dan heb je iets van een 12.5fps. Dat betekent een iets schokkeriger beeld. Nu blijkt dat jij in je filmpjes precies toch 25fps hebt, ook als ze vertraagd zijn, dus heb je als het ware 12.5fps "erbij verzonnen". Dit vind ik raar. Ik heb een techniek om die 12.5 frames erbij te genereren, maar dat gaat niet zomaar zonder enig werk, terwijl jij dat blijkbaar zonder 1 enkel probleem kan!
Dit vind ik hoogst merkwaardig!
-
- Quad Expert
Ha zaaaaalig: Vegas doet dat on the fly, allemaal automatisch! kijk maar:
Eine der herausragenden Eigenschaften von Vegas ist die Zeitlupen-Funktion. Die Qualität der Zeitlupe von Vegas besticht durch eine äusserst sanfte Bewegungsphase, was dadurch erreicht wird, dass hier durch ein "Resampling" fehlende Frames wieder ergänzt werden. Eine solche Technik zur Optimierung von Zeitlupen ist nur äusserst selten in einer Schnittsoftware verfügbar. Meist muss man dazu spezielle, externe Tools wie MotionPerfect oder z.B.diverse Plugins für AfterEffects benutzen. Nicht so in Vegas. Hier ist ein Zeitlupen-Tool integriert, das einfach in der Bedienung ist und gleichzeitig eine enorm gute Qualität liefert.
Dabei gibt es in Vegas verschiedene Möglichkeiten, eine Zeitlupe anzulegen, abhängig von der Zielsetzung und den Rahmenbedingungen.
Eine der herausragenden Eigenschaften von Vegas ist die Zeitlupen-Funktion. Die Qualität der Zeitlupe von Vegas besticht durch eine äusserst sanfte Bewegungsphase, was dadurch erreicht wird, dass hier durch ein "Resampling" fehlende Frames wieder ergänzt werden. Eine solche Technik zur Optimierung von Zeitlupen ist nur äusserst selten in einer Schnittsoftware verfügbar. Meist muss man dazu spezielle, externe Tools wie MotionPerfect oder z.B.diverse Plugins für AfterEffects benutzen. Nicht so in Vegas. Hier ist ein Zeitlupen-Tool integriert, das einfach in der Bedienung ist und gleichzeitig eine enorm gute Qualität liefert.
Dabei gibt es in Vegas verschiedene Möglichkeiten, eine Zeitlupe anzulegen, abhängig von der Zielsetzung und den Rahmenbedingungen.
-
- Quad Expert
Ja maar tis maar omdat dat een zeer geavanceerde functie is, je laat je computer als het ware frames verzinnen op basis van de aangrenzende frames, das nie gewoon
kga het ook es proberen, ik hoop enkel dat ik de oude bewerkingsmogelijkheden mbv overlays en filtering uit UMSP en Adobe Premiere nog heb!
kga het ook es proberen, ik hoop enkel dat ik de oude bewerkingsmogelijkheden mbv overlays en filtering uit UMSP en Adobe Premiere nog heb!