Bashan 200
nou aanschaf van deze quad kostte me toen 2000 euro de xtra opties zoals xxl bullbar nerfbar en sportdemper.
inmiddels heb ik al aan 2000 euro onderdelen gekocht. (ook spuitonderdelen en las onderdelen etc etc)
ik zal morgen een geluidsframent link sturen.
en ik heb niet meer power gekregen vergeleken met mijn oude sportdemper.
ciao!
inmiddels heb ik al aan 2000 euro onderdelen gekocht. (ook spuitonderdelen en las onderdelen etc etc)
ciao!
hoi,lpspuntnl schreef:nou aanschaf van deze quad kostte me toen 2000 euro de xtra opties zoals xxl bullbar nerfbar en sportdemper.
ciao!
Dus je hebt er al 4000 euro aan gespendeerd. Nou vind ik dat je er echt een super gaafe en mooie quad van gemaakt hebt maar nou vraag ik mij af waarom heb je geen suzuki ltz400 of raptor 350/250cc of iet sin die richting hebt gekocht?
Tuurlijk dan heb je hem nog niet getuned maar dan heb je wel een pak meer power.
Maar dit blijft echt de mooiste bashan die ik heb gezien
greetz
ja klopt en je hebt er ook gelijk in.
kijk het punt was... ik had mijn auto verkocht voor 2500 euro. en ik had toendertijd best wat dingen die ik moest betalen (woonde op mezelf) en sparen kon ik dus niet voor iets wat duurder was.
ik was ook helemaal niet van plan om mijn toekomstige rijvoertuig te ''pimpen''.
maar op dat moment had ik wel iets nodig wat me van a naar b bracht (a mijn huis en b mijn werk 5 km verderop)
en ik had dus echt geen zin in een fiets. toen had ik bijna een derbi gpr50racing gekocht voor dat bedrag maar goed toen kwam ik erachter (ervaring) dat ik dat ding toch helemaal ga opfokken en dat kost me alleen maar bekeuringen.
toen kwam ik bij het idee van een quad. dus ik rondkijken en voor dat geld kon ik een gloednieuwe quad met 0km op de teller kopen. dus zogezegd zo gedaan.
maar uiteindelijk kon ik het niet laten om zo ''standaard'' rond te rijden. ik ben liever wat exclusiever. en hier het resultaat van een bashan waar ik zeeeeeeeeeer tevreden over ben en er gegarandeerd maar 1 in nederland rijd.
kijk het punt was... ik had mijn auto verkocht voor 2500 euro. en ik had toendertijd best wat dingen die ik moest betalen (woonde op mezelf) en sparen kon ik dus niet voor iets wat duurder was.
ik was ook helemaal niet van plan om mijn toekomstige rijvoertuig te ''pimpen''.
maar op dat moment had ik wel iets nodig wat me van a naar b bracht (a mijn huis en b mijn werk 5 km verderop)
en ik had dus echt geen zin in een fiets. toen had ik bijna een derbi gpr50racing gekocht voor dat bedrag maar goed toen kwam ik erachter (ervaring) dat ik dat ding toch helemaal ga opfokken en dat kost me alleen maar bekeuringen.
toen kwam ik bij het idee van een quad. dus ik rondkijken en voor dat geld kon ik een gloednieuwe quad met 0km op de teller kopen. dus zogezegd zo gedaan.
maar uiteindelijk kon ik het niet laten om zo ''standaard'' rond te rijden. ik ben liever wat exclusiever. en hier het resultaat van een bashan waar ik zeeeeeeeeeer tevreden over ben en er gegarandeerd maar 1 in nederland rijd.
Fimpje van demper
http://nl.youtube.com/watch?v=Jk8jUMJJZKc
En als het niet werkt moet je bij youtube.nl in de zoekbalk het volgende intypen Bashan J&S Open Uitlaat
En als het niet werkt moet je bij youtube.nl in de zoekbalk het volgende intypen Bashan J&S Open Uitlaat
Re: Fimpje van demper
hij werkt klinkt goedlpspuntnl schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=Jk8jUMJJZKc
greetz
Hieronder de foto's nog van de accu zoals beloofd. Al die kabeltjes die je ziet zijn van mijn Alarm
En ja ik moet het nog even netjes spuiten
@ Scratch
pff ja zonder problemen... goed ik heb een ongeluk gehad dus tsja
maar afgezien daarvan had ik na 1589km dat mijn sportdemper (van bashan fabriek zelf) letterlijk uit elkaar viel. Dus die heb ik met schroefjes en ijzerdraad tijdelijk bij elkaar gehouden. En ik had problemen met de accu en ik HEB nog een probleem met de ventilator bij de radiator. (moet nog steeds een nieuwe halen van een zware motor)
Dankzij het ongeluk had ik ook problemen met mijn linker voor hub maar goed die is al vervangen door mezelf.
Voor de rest natuurlijk wel alle schroefjes vervangen en alles vastgedraaid en soms ook met tight-lock vastgezet.
En sterker nog!
Gister heb ik een tocht met 2 vrienden (zij op hun motor en ik op mijn quad) gemaakt van dik 190km
En heb daarbij ook nog een stuk snelweg meegepakt en de rest 100 en 80 wegen. De bashan heeft het daarbij echt netjes gehouden
Nee er is niets mis mijn quad hoor...
Mijn plannen
* Alu Grabbar
* Nieuwe banden (dunste die er voor 12 inch te vinden zijn)
* Achterkant verlagen
* BMW 5 serie Stuurkogels
* BMW 5 serie Stuurstang
* Luchthappers voor radiator
* Ventilator voor radiator (van zware motor)
* Stalen remleidingen
ennum... meer komt er even niet op in mijn hoofd..
En ja ik moet het nog even netjes spuiten
@ Scratch
pff ja zonder problemen... goed ik heb een ongeluk gehad dus tsja
maar afgezien daarvan had ik na 1589km dat mijn sportdemper (van bashan fabriek zelf) letterlijk uit elkaar viel. Dus die heb ik met schroefjes en ijzerdraad tijdelijk bij elkaar gehouden. En ik had problemen met de accu en ik HEB nog een probleem met de ventilator bij de radiator. (moet nog steeds een nieuwe halen van een zware motor)
Dankzij het ongeluk had ik ook problemen met mijn linker voor hub maar goed die is al vervangen door mezelf.
Voor de rest natuurlijk wel alle schroefjes vervangen en alles vastgedraaid en soms ook met tight-lock vastgezet.
En sterker nog!
Gister heb ik een tocht met 2 vrienden (zij op hun motor en ik op mijn quad) gemaakt van dik 190km
En heb daarbij ook nog een stuk snelweg meegepakt en de rest 100 en 80 wegen. De bashan heeft het daarbij echt netjes gehouden
Nee er is niets mis mijn quad hoor...
Mijn plannen
* Alu Grabbar
* Nieuwe banden (dunste die er voor 12 inch te vinden zijn)
* Achterkant verlagen
* BMW 5 serie Stuurkogels
* BMW 5 serie Stuurstang
* Luchthappers voor radiator
* Ventilator voor radiator (van zware motor)
* Stalen remleidingen
ennum... meer komt er even niet op in mijn hoofd..
hahahaha nee ik had er wel een klein beetje moeite om ze bij te houden
nee joh.. als ik vol gas gaf en zij gaven volgas dan schoten ze vooruit. Maar goed wat wil je. Een 1cilinder quad van 200cc tegen 2 motoren die beide 4 cilinder in een lijn hebben met beide 600cc tussen de benen.
Maar goed we reden ook 90% op 80 of 100 wegen.
En ik kreeg af en toe een voorsprong
nee joh.. als ik vol gas gaf en zij gaven volgas dan schoten ze vooruit. Maar goed wat wil je. Een 1cilinder quad van 200cc tegen 2 motoren die beide 4 cilinder in een lijn hebben met beide 600cc tussen de benen.
Maar goed we reden ook 90% op 80 of 100 wegen.
En ik kreeg af en toe een voorsprong