Dat jaarboek vind ik geen slecht idee, naar het voorbeeld van het Motorgazet jaarboek.
Dus alle Nederlandse en Belgische bonden erin, en ook verslagen van de UEM en IMBA.
Stel dat iemand het idee krijgt: ik zou dr wel mee mee willen helpen
Vyrena schreef:Dat jaarboek vind ik geen slecht idee, naar het voorbeeld van het Motorgazet jaarboek.
Dus alle Nederlandse en Belgische bonden erin, en ook verslagen van de UEM en IMBA.
Stel dat iemand het idee krijgt: ik zou dr wel mee mee willen helpen
En hoe kom je aan de verslagen/fotos van de IMBA/UEM?
Ik ga ze niet kopen, want ik weet hoeveel de fotograaf vraagt en dat is niet misselijk.
Er staat nog altijd een verslag in het MON boekje van de IMBA wedstrijden, dat zou er zo inkunnen. En er lopen wel meer fotogafen rond bij de IMBA en UEM dan alleen een iemand. Je zou dus fotografie en verslagen kunnen gebruiken van mensen/fotografen, en die dan een halve pagina advertentieruimte aanbieden.
Ik kwam het tijdschrift tegen in de AH. Ik vond het om te zien wel mooi, goede opmaak, het is echt een glossy. Maar voor wat er nu in staat ga ik het niet kopen. Het is meer wat voor mensen die er geintresseerd in zijn maar nog niet helemaal weten wat ze willen of beginnende quadrijders.
Ik wil gewoon ff kijken of het een mooi tijdschrift is, dan weet ik of ik het de volgende keer wil kopen.
ik hoop niet dat het klopt wat je zegt, dan is het niet voor mij geschreven....
Die jaarboeken is echt iets waar op door gewerkt moet worden vind ik. Ik heb de indruk dat mensen niet echt interesse hebben in losse fotoaankoop, mede omdat er ook al heel wat (gratis) foto's te vinden zijn op het net of bij vrienden die steeds van beter kwaliteit zijn.
Voor een fotoboek moet volgens mij wel veel interesse in zijn als het combinatie is van wedstrijdfoto's met bijschriften, sfeerfoto's, verslag verloop kampioenschap, korte anekdotes en overzicht uitlslagen van het hele seizoen. Door wat sponsoring kan het zeker rendabel gemaakt worden.
Volgend jaar wil ik zeker proberen om alle BMB wedstrijden te doen en groot deel EK wedstrijden. Heb echter niet de tijd om boek samen te stellen dus daar zoek ik medewerking voor. Ik lever de foto's, iemand anders doet de layout.
Ik denk dat je best één boek maakt per bond en eventueel nog een 'best of' met beste foto's van het hele seizoen over alle bonden heen.
Op 20 mei wordt het eerste full colour glossy magazine gelanceerd dat helemaal in het teken staat van quads. Het kreeg de uiterst originele titel ‘Mijn Quad'
Heeft iemand effectief dit magazine reeds ontvangen?
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
De uitstraling vind ik er goed uitzien en de pagina's zijn goede dikte en is makkelijk te lezen.
maar.....
Had er wel een beetje meer van verwacht. En om de 100 pagina's te halen hebben jullie er voor mij een beetje te veel onzin in gezet. zoals een quad abc met bij de letter O een uitleg over de Openbare weg.
Voor de rest vind ik dat jullie wel erg veel over de quads zelf vertellen waardoor het net lijkt of jullie de quads willen verkopen.
Naar mijn mening is het onderwerp de quad te klein om echt een dik tijdschrift over te laten schrijven (tenminste NU nog)
zou je het samen doen met bijvoorbeeld MX dan denk ik dat jullie best wel eens een goede kans hebben. het blad zal dan iig veel meer verkocht worden!