red and white raptor se :)
Re: red and white raptor se :)
vind er wel veel op ebay ma heb beetje schrik voor daar een uitlaat op te bestellen vanuit amerika . vertrouw da ni zo echt goed eigenlyk .
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
wie heeft er zondag zin om allemaal mee te komen voor een tour te doen ? laat maar weten wie mee wil . zullen afspreken tegen 2 uur aan de hoofdingang van het circuit van zolder en vandaaruit te vertrekken . greetz
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
http://www.tqsatv.com/" onclick="window.open(this.href);return false;raptorboy schreef:vind er wel veel op ebay ma heb beetje schrik voor daar een uitlaat op te bestellen vanuit amerika . vertrouw da ni zo echt goed eigenlyk .
bij hun heb ik mijn dmc duals gekocht!
zeer vriendelijk en zij konden als gift versturen. (wat ook nog eens in kosten scheelt)
ze zijn ook op ebay te vinden. zijn naam is dacht ik techquadshop
grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Zie da wel zitte, ma ben nog volop aant rodere dusja.raptorboy schreef:wie heeft er zondag zin om allemaal mee te komen voor een tour te doen ? laat maar weten wie mee wil . zullen afspreken tegen 2 uur aan de hoofdingang van het circuit van zolder en vandaaruit te vertrekken . greetz
Mss da k wel ff tot daar kom.
Btw k reed juist met de auto achter/langs u, van aan de carrefour tot aant tankstation.
ik koop bijna alles op ebay en heb tot nu toe geen enkele keer moeten klagen
het enige waar je moet naar kijken zijn naar de waarderingen die de winkels krijgen!
het enige waar je moet naar kijken zijn naar de waarderingen die de winkels krijgen!
@sebastian : ik vind het zo weinig 700 .. dollar voor dmc duals terwyl g hier al 700 € betaald voor een enkele leovinci daarom dat ik er niet zo zot van ben ..
@vdm : had dan getoeterd ofzo dan was ik wel gestopt hoor kom zondag dan zeker eens langs he !!!
@airwolf : hoop da ik er ook geen last van heb dan
750 dollar is toch maar 590 euro da is toch heel weinig voor een dubbele uitlaat of ni ??
komzondag maar allemaal af he mannen met de sm's want heb er zeer veel zin in
@vdm : had dan getoeterd ofzo dan was ik wel gestopt hoor kom zondag dan zeker eens langs he !!!
@airwolf : hoop da ik er ook geen last van heb dan
750 dollar is toch maar 590 euro da is toch heel weinig voor een dubbele uitlaat of ni ??
komzondag maar allemaal af he mannen met de sm's want heb er zeer veel zin in
Ge moet nie vergete da op die 750 dollar ook nog douanekosten,... komen.
Tel daar toch maar 200€ bij.
Tel daar toch maar 200€ bij.
het bedrag in dollar is meetsal ook wat het je in euro zal kosten met taksen, verzending..
dus je alst 700$ is zal het ongeveer 700€ zijn
grtz
dus je alst 700$ is zal het ongeveer 700€ zijn
grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
als je een goede handelaar hebt kosten de douane taksen bijna niets!
het max dat ik tot nu toe betaald heb is 50 euro tax!
ik heb mijn voorbocht gekocht voor 150 euro
en hier kosten ze bijna 400 euro!
het max dat ik tot nu toe betaald heb is 50 euro tax!
ik heb mijn voorbocht gekocht voor 150 euro
en hier kosten ze bijna 400 euro!
ah ok das mooi ! en hoelang zou het ongeveer duren eer de uitlaat dan hier is ? greetz
als ze op stock is en je betaald met paypal of visa heb je ze normaal gezien op een weekje dat hangt af hoelang de douane ze bijhoud
-
- Pro Quadrider
je moet gewoon vragen om een lage prijs op de invoice te zetten of als gift op te sturen , dan is de douane kost laag ...
heb al vaak van ebay besteld , voornamelijk op atvgalaxi.com....
heb al vaak van ebay besteld , voornamelijk op atvgalaxi.com....
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
ok merci kerel ga ze in de week is bestellen.
vandaag een mooie rit gedaan met vanalle gebeurtenissen
zal de foto's morge eens posten
Vanalle gebeurtenissen! Miljaar kerel da is nog maar zacht uitgedrukt.raptorboy schreef:ok merci kerel ga ze in de week is bestellen.
Op 5 min tijd stukken aan 2 quads, 1 door een haag gereden, 1 uit de bocht. Doeme ge zou der schrik van krijgen!
Maar al bij al was het een meer dan geslaagde rit! Hopelijk volgende week regen dan kunnen we weer naar BRUSTUM!
Grtz
Diejiee
ok ofwel zijt g jefrey ofwel den andere :)dieje zegt my ni genoeg was echt een fatale rit ja .
de regen zorgde voor gestoorde driftpartijen en dikke fun
de regen zorgde voor gestoorde driftpartijen en dikke fun