ktm 300cc 2stroke hybrid quad
Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad
Petje af voor die uitlaat man, die's echt ZALIG
mooie uitlaat hoor en zkr voor dat geld
-
- Quadfanaat
vandaag weer wezen rijden in berghem. ging nu wel redelijk. ben nog niet helemaal tevreden met het vermogen afgifte. denk dat ik toch nog is de afstelling van het blokje moet na laten kijken. voor de rest valt me het trillen echt op. ben altijd een solo crosser gewent geweest en die had dat bijlange na nog niet zo erg als dat het nu is. daar moet ik ook nog iets aan gaan doen.
rubbers tussen je steunen dat schilt echt debnk ik en voor de rest heb je dnek weinig mogelijk heden en heb je een foto van je het heb opgelsot me je tandwiel
alu- tov stalen schetsplaten scheelt ook in trillen
vermogen afgifte; stikt die hoge toeren ? -> aanzuig buis luchtfilter,
die pijp is nice nice, ik ga ook een dpr scoren
vermogen afgifte; stikt die hoge toeren ? -> aanzuig buis luchtfilter,
die pijp is nice nice, ik ga ook een dpr scoren
die jonge van het forum, met die lekkere reet
-
- Quadfanaat
ja dat trillen ga ik is naar kijken bedankt voor de tips . de aanzuigbuis kan ik nog wel wat veranderen. meschien dat het nog wat scheelt hij stikt niet echt in hoge toeren het is meer bij het overschakelen naar een volgende versnelling dat die niet echt oppakt. ik dacht aan een ander cilinderkopje. die er nu opzit is van een enduro en die heeft wat minder compressie als een crossblok. dat scheelt ook nog wel wat met het oppakken als je opschakelt in de vernellingen . de foto's van dat aangepaste tandwiel staan op de vorige pagina helemaal onderaan. als ik er nog weer 1 maak zal ik het wat beter op de foto zetten
dat zou het idd ook kunnen zijn. mischien een vhm kop proberen? of aanpassen?
-
- Easy Quadrider
gewoon de kop wat af frezen dan moet je geen andere kop kopen
-
- Quadfanaat
ja dat uitlaatje ben ik ook wel wijs mee nu maar hopen dat die heel blijft
-
- Quadfanaat
het zit even niet mee de cilinder is gescheurd onderin waar die gemonteerd is op het blok wordt voorlopig even niet rijden want dit gaat toch wel weer heel veel geld kosten zo zal van de week nog wel wat fototjes maken.
ja dat wordt dan denk een nieuw clindertje reparren zal lastig worden maare ik denk dat een nieuw cilindertje zo maar een eurotje of 500 kost
-
- Quadrider
oeehh das een tegenvaller
enig idee wat de oorzaak is?
hoe dan ook succes dermee!
enig idee wat de oorzaak is?
hoe dan ook succes dermee!
denk dat de oorzaak het trillen is geweest, misschien kan je zelfs best zonder kopsteun rijden, als die echt te fel trilt in je quadframe krijg je problemen, wat niet buigt, breekt zegt men wel eens
-
- Quadfanaat
dat trillen zat ik ook al aan te denken. maar is het niet zo dat als je de kop los gooit het trilling juist nog erger wordt? van al dat trillen krijg je snel metaal vermoeiing en dan gaat erg ergens iets kapot ja. zelf dacht ik juist dat de bevestiging boven aan de kop niet zwaar genoeg was en dat die daardoor kapot zou zijn gegaan. dan kan de cilinder een kantel beweging gaan maken toch?? ik ga hem proberen te lassen en kijken of het goed gaat. maak er wel wat foto's van. houd het ook voor jullie interessant