Opvoeren unilli CX50
Dit is mss iets interessants ...
http://www.euroscooters.nl/shop/product ... ts_id/1452
http://www.euroscooters.nl/shop/product ... ts_id/1452
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
Ik heb een:unilli schreef: rij 115. wat heb ik allemaal veranderd Rotor ontsteking,race kopeling,technigas,uitlaat,70cc cilinder, 19mm carburateur,andere tandwielen,drukveer dat zal het wel zijn denk ik.
technigas uitlaat
malossi cdi
50cc cil blijkt nu
standaard carb
andere tandwiel
andere rollen
En ik rijd 59 nu. Dus volgens jou, moet ik ff een andere carb, drukveer, race clutch en binnenrotor ontsteking (wat rete duur is) veranderen en dan loopt ie van mij 115? daar geloof ik nix van.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
115 km uur heb je een testbank uitdraai foto bewijzen???maikel oolders schreef:Ik heb een:unilli schreef: rij 115. wat heb ik allemaal veranderd Rotor ontsteking,race kopeling,technigas,uitlaat,70cc cilinder, 19mm carburateur,andere tandwielen,drukveer dat zal het wel zijn denk ik.
technigas uitlaat
malossi cdi
50cc cil blijkt nu
standaard carb
andere tandwiel
andere rollen
En ik rijd 59 nu. Dus volgens jou, moet ik ff een andere carb, drukveer, race clutch en binnenrotor ontsteking (wat rete duur is) veranderen en dan loopt ie van mij 115? daar geloof ik nix van.
nee daar moet je ook niks van geloven ik vind ut al flink knap dat je de 60 haalt met alles stnd behalve uitlaat, en zo een paar kleine dingen.
binnen rotor ontsteking is alleen nodig bij de extreem hoogtoerige setups die meer dan 11000 toeren draaien dit is overigens al aan de hoge kant,
Je stnd ontsteking kan maximaal 10000 toeren aan daar boven kan je onregel matig gaan rijden.
Andere carb kan wel een 19mm zou ik dan pakken stel voor je zou ooit nog eens een 70 willen nemen.
Ook heb je meer aan een andere vario een van malossi sport of tjt of iets dergelijks.
De stnd vario van mina is nogal brak namelijk als je andere vario neemt zul je en sneller optrekken en mss nog wel wat harder gaan.
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer:
beter haal je een laagtoerige 70cc heb je namelijk max koppel rond de 7000 toeren en ze slijten niet erg hard.
een dr70 tuned is een goede keuze heb ik namelijk ook zelf gehad, kost net 100 euro met verzenden en kan op stnd krukas mits deze in goede staat is en goede lager.
je kan hem bestellen op www.revolution70.nl
een dr70 tuned is een goede keuze heb ik namelijk ook zelf gehad, kost net 100 euro met verzenden en kan op stnd krukas mits deze in goede staat is en goede lager.
je kan hem bestellen op www.revolution70.nl