Hey, Welke Quad ?
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Hey, Welke Quad ?
volgens mij is dat karelvv zijn oude quad ik herkende hem aan de uitlaat
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... &start=270" onclick="window.open(this.href);return false;
die ging goed vooruit in een berg op trok die nog een gat dicht op iedereen karel was dan ook geen zwaar gewicht
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... &start=270" onclick="window.open(this.href);return false;
die ging goed vooruit in een berg op trok die nog een gat dicht op iedereen karel was dan ook geen zwaar gewicht
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Net hele topic doorlezen , ziet er een mooie en eerlijke Quad uit...
Ik ga met een goed gevoel gaan kijken! Ik denk wel dat ik hem iets te breed ga vinden
Maargoed dat kan aangepast worden hé
En nog een paar andere mods dat ik zou willen, maargoed , eerst de quad gaan bekijken
Ik ga met een goed gevoel gaan kijken! Ik denk wel dat ik hem iets te breed ga vinden
Maargoed dat kan aangepast worden hé
En nog een paar andere mods dat ik zou willen, maargoed , eerst de quad gaan bekijken
Vind dat die wel heel goedkoop weg gaat voor die prijs kan je nie echt sukkelen vind ik, as je die optie lijst zit.
One life, live it !
Zit wel met een dubbel gevoel, heb nog nooit quad gereden..
Ging normaal deze avond bij een dealer gaan om eens te rijden maar is niet doorgegaan...
Dus morgen ga ik naar de afspraak om deze quad te bekijken zonder enige ervaring.
We zien wel, weet zelfs niet hoe ik hem moet starten bij wijze van spreken
Ging normaal deze avond bij een dealer gaan om eens te rijden maar is niet doorgegaan...
Dus morgen ga ik naar de afspraak om deze quad te bekijken zonder enige ervaring.
We zien wel, weet zelfs niet hoe ik hem moet starten bij wijze van spreken
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dat komt best goed joh, verkoper zal je best 1 en ander willen uitleggen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Gekocht, vanavond heb ik hem thuis en morgen de Nrplaten
Maak binnenkort een topicje
Enige wat ik wel merkte tijdens de testrit, bij redelijk wat gas, zoekt da quad redelijk...
Zigzaggen deed hij ook vrij veel ( Links naar rechts gaan tijdens volgas ).
Iets aan te doen ? stuurdemper zit er al op en volgens mij ook goede banden en velgen.
Maak binnenkort een topicje
Enige wat ik wel merkte tijdens de testrit, bij redelijk wat gas, zoekt da quad redelijk...
Zigzaggen deed hij ook vrij veel ( Links naar rechts gaan tijdens volgas ).
Iets aan te doen ? stuurdemper zit er al op en volgens mij ook goede banden en velgen.
- yamahakoppel
- Quad GOD
kont zakken helpt meestal tegen het zenuwachtig rijgedrag
volgend topic lezen helpt al veel
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... or+regelen" onclick="window.open(this.href);return false;
volgend topic lezen helpt al veel
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... or+regelen" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
- Jason McCoy
- Quad GOD
Volgens mij stond deze quad in het verleden wel redelijk stabiel. Maak maar eens fotos vanaf de zijkant en recht van voor (stuur recht zetten) Dan kunnen we misschien op de foto's al meer zien.
Maar gefeliciteerd man!!! Vette quad is t zeker!
Maar gefeliciteerd man!!! Vette quad is t zeker!
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Thanks thanks , ik maak wel een Topic , zet ik ze daar in
Edit, Topic is here!! : viewtopic.php?f=42&t=44753" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit, Topic is here!! : viewtopic.php?f=42&t=44753" onclick="window.open(this.href);return false;