Het moet toch voor de TS niet zo moeilijk zijn, de meeste antwoorden geeft hij zelf al
- Can Am kwalitatief beter, duurder, 5 jaar garantie
- CF Moto goedkoper, 2 jaar garantie
Als je de CF Moto inruilt als je hem zat bent, krijg je er aanzienlijk minder voor terug dan een Can Am (dat is met een Kia ook t.o.v. een Mercedes maar dit terzijde)
Dus met andere woorden als je de afschrijving meeneemt in je overweging is de Can Am aan het einde misschien geen €3000,- duurder maar misschien maar €1000,- en ja dan is de keuze misschien iets makkelijker.
Ik heb hiervoor een Suzuki King quad gehad, fijne machine en nooit geen problemen mee gehad. maar ook ik wilde graag een verlengde, en ik ben toen bij een Can Am uitgekomen. als Suzuki een verlengde had gehad was ik waarschijnlijk weer voor een Suzuki gegaan. (in sommige opzichten vond ik die beter dan de Can Am, maar ieder merk heeft wel wat)
Als je het geld ervoor over hebt zou ik persoonlijk ook eerder voor een "Kärcher" gaan dan voor een "Bami"
Maar wat je zelf ook al aangeeft, je zult op beide quads veel lol beleven dus dat zal het probleem niet wezen.
Dus blijft er maar één ding over....... kop of munt
Succes met je keuze, en we zien de foto's wel verschijnen.