blasterrook
Je kan achter je vering nog bijstellen. Ik geloof dat het achter gewoon met een hele grote maat steeksleutel kan of met een tang (met een tang beschadig je wel eerder iets). Door je veer achter wat strakker te zetten heb je dat probleem wat minder of helemaal niet meer. In de handleiding van de Blaster staat, als het goed is, ook beschreven hoe het moet.Ralph schreef:Wat ik wel een nadeel vind is dat als ik een hoge sprong maak dat ik dan achter op het einde van m'n vering kom. Harde bonk hoor je dan, maar het is niet erg storend.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
-
- Quadrider
Daar kun je dus beter `n zogenaamde HAAKSLEUTEL voor gebruiken,rij even langs `n motorzaak die heeft er altijd wel eentje liggen, en tis `n minuutje werk.
Met `n steeksleutel is wel èrg link,en gaat volgens mij ook niet.( gèèn grip )
Je zou het nogwel met `n zgn. sokkentang kunnen doen omdat die zich echt vastzet maar je beschadigt altijd,erg zonde dus voor je nieuwe quad Ralph
GOED GEREEDSCHAP IS HET HALVE WERK . (èn veilig )
Groeten, Jan
Met `n steeksleutel is wel èrg link,en gaat volgens mij ook niet.( gèèn grip )
Je zou het nogwel met `n zgn. sokkentang kunnen doen omdat die zich echt vastzet maar je beschadigt altijd,erg zonde dus voor je nieuwe quad Ralph
GOED GEREEDSCHAP IS HET HALVE WERK . (èn veilig )
Groeten, Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Ik dacht dat de haaksleutel bij de Blaster alleen voor paste. Bij de Kodiak is het inderdaad zo dat je een haaksleutel nodig hebt (weet ik van m'n ooms Kodiak), maar bij de Blaster zit er volgens mij gewoon een grote moer. Ik geloof ook nog met een borgmoer, maar dat weet ik maar voor 95% zeker.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.