Pagina 4 van 5
Geplaatst: vr 10 dec, 2004 08:41
door Teunie
Hanzie schreef:die van mij krijgen ook veel vieze en harde slagen hoor

en die breken niet

Je hebt ze ook nog niet lang he
Geplaatst: vr 10 dec, 2004 12:55
door Hanzie
net zo lang als nikolas
Geplaatst: vr 10 dec, 2004 16:50
door Frank MB
Hanzie schreef:die van mij krijgen ook veel vieze en harde slagen hoor

en die breken niet

Ja maar dat hoeft geen le touqet uit te houden. Dus die van jouw hebben wel wat minder te voorduren gehad.
Geplaatst: vr 10 dec, 2004 20:22
door bansheefreak
Hanzie Geplaatst: Vr Dec 10, 2004 8:48 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
die van mij krijgen ook veel vieze en harde slagen hoor en die breken niet
wanneer dat dan wel? van 2 keer op het parcours te rijden?

Geplaatst: vr 10 dec, 2004 20:23
door Hanzie
hebben we al wedstrijd mee gereden, lille etc...
Geplaatst: vr 10 dec, 2004 20:55
door Sg6
volgens mij zien balljoints het meeste af tijden offroad ritten hoor, daar gade tegen hoge snelheid putten en bulten tekeer die wel iets erger zijn dan een mx. mijn gedacht he. als je ziet hoe mijn rearskid te verduren krijgt van stenen en dergelijk geld dit hetzelfde voor de a armen want die krijgen ook slagen he en tot nu geen 1 geplooid enkel tijdens een val geweest dat ik er 1 geplooid hebt.
Geplaatst: vr 10 dec, 2004 21:08
door Bartie
No Limit YFZ schreef:Nee Bartie, zijn een slag zwaarder, .
Zoals de mijne dan een M16
Geplaatst: vr 10 dec, 2004 21:09
door Hanzie
ik vind het toch maar wazig dat ze breken, volgens mij rijd en springt nikolas extreem

Geplaatst: vr 10 dec, 2004 21:22
door Dutje#82
ik breek erook geregeld net zoals mestdagh alexander !!
wij hebben bijde onze velgen gedraaid en zoals eerder uitgelegd er komt dan een grotere kracht op te staan en plooien gwn midden door is ook van off-raod te rijden en van diepe putjes!!!
grtz
Geplaatst: vr 10 dec, 2004 21:49
door Sg6
moet eens zien naar originele armen denk dat die er minder last van zullen hebben want die zijn veel steviger vervaardigd daardat ze andere types balljoints gebruiken .
Geplaatst: za 11 dec, 2004 09:00
door No Limit W-tec
Houser werkt ook op het principe van de originele, dus ingewerkt in de arm, niet ingedraaid want daar is het zwakke punt.
BTW, mijn Deliege YFZ armen zijn met 14 mm ball joints.
Geplaatst: za 11 dec, 2004 10:13
door SlOoT
No Limit YFZ schreef:
BTW, mijn Deliege YFZ armen zijn met 14 mm ball joints.
zijn dat de onderste of de bovenste ?
Geplaatst: za 11 dec, 2004 10:31
door Fré
No Limit YFZ schreef:Houser werkt ook op het principe van de originele, dus ingewerkt in de arm, niet ingedraaid want daar is het zwakke punt.
BTW, mijn Deliege YFZ armen zijn met 14 mm ball joints.
deliege evolueert blijkbaar veel!
kgeloof dat die van bartie 16mm waren
Geplaatst: za 11 dec, 2004 14:19
door Bartie
Fré schreef:No Limit YFZ schreef:Houser werkt ook op het principe van de originele, dus ingewerkt in de arm, niet ingedraaid want daar is het zwakke punt.
BTW, mijn Deliege YFZ armen zijn met 14 mm ball joints.
deliege evolueert blijkbaar veel!
kgeloof dat die van bartie 16mm waren
Yep mijne Zijn M16
Zoals ik ne chauffeur ben is dat ook vandoen he

sprongen van 10 tallen meters zijn niets voor mij

Geplaatst: za 11 dec, 2004 14:23
door Fré
ik als brokkenpiloot was daarnet naar m18 of m20 balljoints aan het zoeken, maar ik vond er gene die op onze hub pasten
