andere a-armen en veren

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
R rider
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

andere a-armen en veren

Bericht door R rider »

hallo, heeft er iemand onder jullie mss prijzen van a-armen en veren ? ( geen deliège aub).

greetz
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

welk merk dan wel??
Ralph geeft er van Armadillo ?, is dat goed anders eens rond vragen of een PM naar NoLimit sturen !!!
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Re: andere a-armen en veren

Bericht door Robby »

kijjk is bij ralph, die heeft wel wat
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

ik heb al heel wat verhalen over armadillo a-armen gehoord, vetnippels die tegen het frame komen etc...

de eerste versie's van deliége waren idd niet goed. met de borgpinnen. ik heb ook geen borgpinnen maar controleer gewoon elke keer we gaan rijden de moeren, is 2seconden werk. ik ben zeer tevreden over de a-armen die ik op mijn suzuki had, mooi afgewerkt, mooi gecoat, en 3 montage-punten. ook goede stuurstangen en balljoints. zeker een aanrader!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

mss wel goed kwaliteit maar zijnniet zo mooi omdat je die bevestigegings punten super goed ziet omdat ze groot gemaakt zijn !!
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

zijn wel super relaxt, die extra veerpunten.

als ik weer andere op m'n yfz steek, zijn het er weer van deliége!
DQT Racing Team

Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

ja zijn wel relaxt, maar je gebruikt toch maar 1stand, en anders moet je veren aanspannen en lossen en van die dingen. en heb er zo men bedenkingen bij, word al ziek als ik de prijs zie.
greetz
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

prijs is 500-600euro. armadillo zal ook wel 550euro kosten dus :)

zoek eens op forums naar die armadillo a-armen, zijn er niet veel tevreden van.

als je een wegrit gaat doen, leg je hem gewoon plat op de grond, compressie van de veer iets bijdraaien en je bent vertrokken, ideaal gewoon.

als je liever geen geld uit geeft zou ik spoorverbreders nemen. want elke goede a-arm zal rond de 600euro of meer liggen vrees ik.
DQT Racing Team

Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Deliege is wel nog betaalbaar, andere merken vragen al snel 1000 euro of meer.

Meerdere veerpunten is ideaal, heb er nu 4 en vind het geweldig om hem plat te leggen voor supermotard!!
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Hanzie schreef:prijs is 500-600euro. armadillo zal ook wel 550euro kosten dus :)

als je een wegrit gaat doen, leg je hem gewoon plat op de grond, compressie van de veer iets bijdraaien en je bent vertrokken, ideaal gewoon.

als je liever geen geld uit geeft zou ik spoorverbreders nemen. want elke goede a-arm zal rond de 600euro of meer liggen vrees ik.
jaja, en dan moet je wel nog lagers enzoi bijkopen tegenwoordig. heb je bij armadillo niet. Heb er me besteld nadat ik ze gezien had bij een vriend van mij, dat van die smeernippels is blijkbaar opgelost. en kan je zelf in 1-2-3 oplossen, en blijkbaar heeft deliege geen smeernippels??? En of ge nen bal joit van deliege of die van armadillo pakt he, volges mij zijn die dezelfde en zijn vervangbaar voor 8€ tstuk. En mijne vriend ragt daarmee wel wat af en geen problemen mee ze.
greetz
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

blast Racer AKA sdsracer schreef:
Hanzie schreef:prijs is 500-600euro. armadillo zal ook wel 550euro kosten dus :)

jaja, en dan moet je wel nog lagers enzoi bijkopen tegenwoordig. heb je bij armadillo niet. Heb er me besteld nadat ik ze gezien had bij een vriend van mij, dat van die smeernippels is blijkbaar opgelost. en kan je zelf in 1-2-3 oplossen, en blijkbaar heeft deliege geen smeernippels??? En of ge nen bal joit van deliege of die van armadillo pakt he, volges mij zijn die dezelfde en zijn vervangbaar voor 8€ tstuk. En mijne vriend ragt daarmee wel wat af en geen problemen mee ze.
greetz
en als je problemen hebt met je armadillo a-armen? opsturen en weer betalen?

lagers kosten zo goed als niets, vooraan zeker niet.
smeernippels kun je erbij nemen op aanvraag dacht ik, dus geen extra moeite :wink:

als ik een a-arm koop, dan wil ik dat die goed zijn. en niet vetnippels verplaatsen of herboren of weet ik veel.

is een persoonlijke keuze maar toen ik andere a-armen wou, heb ik op z400central rondgevraagd naar armadillo, omdat ze goedkoop waren, en er waren er weinig over te spreken, ofwel a-armen die plooide, ofwel braken etc...

is een persoonlijke keuze en ik zal je niet tegenhouden om armadillo te nemen, alles behalve!

just my 2cents
DQT Racing Team

Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

lagers niet duur? ga is kijken naar een setje van pivot works met alles bij, verschiet je niet he. :?
herboren hoeft niet. en plooien of breken kan je ook hebben bij die van deliege hoor.
greetz
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

ik heb mss 20euro betaald voor lagers... je moet niet naar die amerikaanse zooi kijken...

waarom op een ander gaan als je hier ook goede producten hebt! dat heb ik al geleerd :)
DQT Racing Team

Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Hanzie schreef: waarom op een ander gaan als je hier ook goede producten hebt! dat heb ik al geleerd :)
Amen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Armadillo's mag je zo terugsturen, zit levenslange garantie op, dus dat is geen enkel probleem. Bij mij kwamen de vetnippels niet uit, dat was het enige probleem, dus wat die etcetra is weet ik niet... Had ze best terug kunnen sturen, heb het niet gedaan, achteraf misschien dom, maar ik had geen zin om te wachten.
Plaats reactie