Geplaatst: za 21 mei, 2005 18:37
mja , ma alst er dan iets fout loopt is het op de kosten van die motorzaak. Ik geen ervaring met motors
Hét quadforum van de Benelux
http://quadforumbenelux.com/
je moet gene schrik hebben Roland heeft een goeie mecanieker voor motoren en hij plaats er veel ok KTM supermotarwillywortel schreef:ah ok , ja khad daarnet gebeld nr desmet in waregem en die kerel zei ook iets van een uur of 3. Maar die gasten hadden dat wel nog nooit gedaan bij een quad ...
Ik heb destijds meteen carbu en uitlaat gestoken.spidey schreef:ik heb ergens gelezen dat de de z400 enorm wordt tegengehouden door de carbu ... is het dan niet beter om smaen met de uitlaat ok de carbu teveranderen?
greetz
zorgt enkel een demper ook al voor prestaties verbetering? of is hier ook een voorbocht voor nodig?
haha Bartie in uitvluchten verzinnen ben je toch geen krak heBartie schreef:Ik heb destijds meteen carbu en uitlaat gestoken.
Anders heb je nog de kost van een dynokitje aan je been.
En natuurlijk omdat de TM36 er behoorlijk wat extra koppel geeft.Fré schreef:haha Bartie in uitvluchten verzinnen ben je toch geen krak heBartie schreef:Ik heb destijds meteen carbu en uitlaat gestoken.
Anders heb je nog de kost van een dynokitje aan je been.
Fré schreef:carb + verbeterde inlaat =
ongeveer wel ja, kijk maarSg6 schreef:Fré schreef:carb + verbeterde inlaat =
zit jij nu een hele dag zo
Hehehe de goede oude blok periode.Fré schreef:ongeveer wel ja, kijk maarSg6 schreef:Fré schreef:carb + verbeterde inlaat =
zit jij nu een hele dag zo