waar is die foto gemaakt ? de rest kan ik allemaal thuis wijzen ma dit nie haha-Laurens- schreef:
ma begrijp ik het nu goed is die van u nie ingeschreven dus gij zit altijd op militair te razen ofwa ?
waar is die foto gemaakt ? de rest kan ik allemaal thuis wijzen ma dit nie haha-Laurens- schreef:
Nee ik zit niet op militair, riskeer ik niet Deze is gemaakt op 't lin (Linde Peer), daar ligt een groot stuk van ne grondwerker die daar overschot zand enzo neerkapt. Wordt ook veel met jeeps gecrosst, en ik kom daar regelmatig ook met de quadopelmotorsport schreef:waar is die foto gemaakt ? de rest kan ik allemaal thuis wijzen ma dit nie haha-Laurens- schreef:
ma begrijp ik het nu goed is die van u nie ingeschreven dus gij zit altijd op militair te razen ofwa ?
Inderdaad, heb net even gekeken en ik denk dat ze juist wel of juist niet raken, maar ik krijg de veren met mijn 72kg droog aan de haak niet helemaal ingeduwdcilinderhead schreef:kan je ook zo proberen, even kijken hoever de veren inveren ... of helemaal in zn vering duwen.
denk niet dat het bevoordelijk is voor de a-armen / veren als ze op elkaar klappen...
Thx! Idd, het rood valt beter mee dan ik eerst gedacht had, ik vreesde voor een overkill aan rooddave88 schreef:Ze staan er goed op dat rood past er wel bij.
Thx! Bijna even dik als die van uJdmhatchR schreef:ziet er heel goed uit!!! dikke banshee
Werd hoogtijd dat ze vervangen werden! Ik heb nog geen moment spijt gehad van de Bansheeerikalbring schreef:staat nu veel beter als met de oude veren, die banshee blijft toch stiekem wel m'n droomquad
Idd, vind de kleur er niet mis bij staan!sander.w schreef:mooi man en zelfs helemaal in kleur kan het nog beter ?
Bedankt man! Ik zou ook graag een 2e hebben voor op de weg, of een kenteken op de Banshee zou ook niet slecht zijnjumper2110 schreef:Sjieke dinges, die veren staan em goed! Ik wou dat ik ook 2 quads kon hebben, zo'n banshee om te crossen zoals jij en eentje voor op de weg zoals ik nu al heb
Idd, da's bij De Coster! Ken mooie baantjes binnendoor als je n keer mee wiltopelmotorsport schreef:niet op militair ? kheb volgens mij toch ook foto's gezien van op militair in de papzand haha
aaah op die berg is da da terrein van de coster ?
moetk ook ens op gaan kijke ja
Goeie, stuur maar een pb ofzo, ik heb altijd tijd voor een ritjeopelmotorsport schreef:ben daarstrak nog op die brandweg geweest ma da is toch hel gewerkt om de quad daar op onder controle te houde haha
ja kga zowieso ne keer mee waneer weet ik nog nie heb nie zoveel tijd met werk en rallycross en mijn eigen auto enzo
ge hoort nog van mij
Dank!72_mrd schreef:Veertjes staan hem goed !