Pagina 5 van 5
Geplaatst: vr 15 sep, 2006 04:59
door peet #77
de uitlaat achteraan ziet zwart dus te rijk volgens mij
Geplaatst: do 21 sep, 2006 09:10
door No Limit W-tec
Je moet eens kijken hier :
http://www.yoshimura-rd.com/ltr450_home.asp
Ga vooral naar de motor tuning pagina ! Man man, 3 races met één motor maximum !
Kijk ook eens in het onderdeel nature of titanium, staat in wat ik al jaren beweer : blijf af van titanium
Ook bij setup tips interssante dingen zoals templates voor plastic te snijden.
Geplaatst: do 21 sep, 2006 10:26
door Ralph
Wel heel vreemd als dat er over titanium staat als Yoshimura allerlei titanium spullen maakt. Een klant van me rijd al een hele tijd rond met een Yoshi titanium, geen problemen mee tot zo ver.
Geplaatst: do 21 sep, 2006 15:39
door Meeki
btje oftopic
ik heb een z400 als je daar het plaatje afhaald aan t uiteinde van de demper heb ik ineens n bult meer herrie heeft dit ook effect op het vermogen of snelheid van reactie, anders zou ik zo'n eind plaat na kunnen maken alleen dan zonder die buis die in de demper valt
b.t.w. als k dan maar niet zo'n herrie bak als ralph krijg
Geplaatst: do 21 sep, 2006 16:10
door Ralph
Ik ga er bij mij een spark arrester in schuiven, misschien helpt het.
Geplaatst: do 21 sep, 2006 16:38
door Fré
Meeki schreef:btje oftopic
ik heb een z400 als je daar het plaatje afhaald aan t uiteinde van de demper heb ik ineens n bult meer herrie heeft dit ook effect op het vermogen of snelheid van reactie, anders zou ik zo'n eind plaat na kunnen maken alleen dan zonder die buis die in de demper valt
b.t.w. als k dan maar niet zo'n herrie bak als ralph krijg
Ik heb ook zoiets, maar qua power weinig verschil. Ik gebruik het enkel op parcours zodat ik mijn eigen motor iets beter hoor
Geplaatst: di 28 nov, 2006 23:39
door miq
ik heb een yoshi op mijn ltr en ik vind da hij beter gaat in combinatie met de cherry bomb in plaats van die andere pim maar naar het schijnt staat de afstelling dan niet goed weet hier iemand of dit kwaad zou kunnen ...
Geplaatst: wo 29 nov, 2006 20:33
door AlfA
Kan geen kwaad, die cherry-bomb opent je 2de curve in de CDI, zodat de verhoudingen terug kloppen.
Geplaatst: wo 29 nov, 2006 21:12
door miq
AlfA schreef:Kan geen kwaad, die cherry-bomb opent je 2de curve in de CDI, zodat de verhoudingen terug kloppen.
ok bedankt...
Geplaatst: di 16 jan, 2007 19:34
door andy raptor
Hey men broer heeft dit ook op zen ltr (cherry bomb)
Toen ik nog origineel reed met men raptor 700 en hij nog origineel met zen ltr dan gingen hij net juist iets harder...Na het steken van de cherry bomb op zen suzuki kwam ik er niet meer aan te pas dus ja het verschil vindt ik persoonlijk opmerkelijk...
Nu heb de powercommander op men raptor en dan gaan we trg zij aan zij...
Voor dat geld vindt ik het een uitstekende koop
Geplaatst: di 16 jan, 2007 23:02
door davyrox
Geplaatst: wo 17 jan, 2007 14:24
door suzuki ltr450
nou ik niet
Toegevoegd na 3 uur 37 minuten:
hallo ik heb ook een ltr450 2007 ik heb ook een yoshimura onder zitten en een dynatek en een twin air filter hij looptecht als een speer!!!