Ik heb de afgelopen zaterdagen helaas ook nog een ongeluk gehad.
2 weken terug stond ik op een helling met 3 wielen op de grond en 1 wiel 70cm boven de grond. De quad viel de kant op van dat ene wiel, daardoor viel de quad op de kop. Toen was mijn voorkap kapot
, ik kon er gelukkig vanaf springen. Nu zit er weer een nieuwe kap op
.
Afgelopen zaterdag was ik aan het crossen met een raptor 700, ik had een springbultje (opgegooid zand waar we eerst een bocht hadden) al een aantal keren genomen met mijn eigen quad. Toen ik het bultje nam met de 700 was het vrij donker, ik heb waarschijnlijk niet goed kunnen zien waar ik de bult moest nemen. Ik ben 10m op de quad blijven zitten
, daarna heb ik bij mezelf gedacht dat het beter zou zijn als ik eraf sprong (ik weet dat het gek klinkt, ik snap het zelf ook nog steeds niet
). Toen ben ik eraf gesprongen, ik landde op mijn rug en ben nog 1m doorgegleden. Daarna had ik wel last van hoofdpijn en last van mijn onderrug. De volgende dag had ik nergens last van, nu heb ik last van spierpijn in mijn nek en op andere plaatsen.
Er zijn een jaar lang geen grote ongelukken gebeurd met mij, dus denk niet dat het iedere keer gebeurd