Over de kop slaan? Over ze zijkand slaan?
-
- Toeschouwer
Over de kop slaan? Over ze zijkand slaan?
Zijn jullie wel eens van de quad gevlogen of over de kop geslagen? :x
---> GRIZZLY IS DE BESTE <---
zeg nooit nooit.
de 2de keer dat ik in genk op horensbergdam ben gaan rijden ben ek der serieus afgegaan.
In het midden bij de 2de dam ging ik net verkeerd erover en de raptor gooide mij der van af en de quad tuimelde ook naar onder, geen pretje.
Zelf had ik een blauwe plek op men been(van de quad) en veel pijn, meer pijn is mij bespaard gebleven doordat ik men crosslaarzen aanhad.
bij de quad zelf was het stuur krom, de linkseboven a-arm krom en gescheurd
de 2de keer dat ik in genk op horensbergdam ben gaan rijden ben ek der serieus afgegaan.
In het midden bij de 2de dam ging ik net verkeerd erover en de raptor gooide mij der van af en de quad tuimelde ook naar onder, geen pretje.
Zelf had ik een blauwe plek op men been(van de quad) en veel pijn, meer pijn is mij bespaard gebleven doordat ik men crosslaarzen aanhad.
bij de quad zelf was het stuur krom, de linkseboven a-arm krom en gescheurd
Laatst gewijzigd door gekske87 op za 05 mei, 2007 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrider
- Contacteer:
Met me barossa 2x.
Eerste keer in het gras met driften ging die op ze kant. Quad had niks en ik ook niet.
Tweede keer met driften op de weg met een aardige vaart. Quad sloeg 3x om en kwam terecht op ze as.
Schade As krom, velg ingedeukt. Zelf opgerekte banden in me linkerhand.
Uhh raptor 660 heb ik het niet over
Eerste keer in het gras met driften ging die op ze kant. Quad had niks en ik ook niet.
Tweede keer met driften op de weg met een aardige vaart. Quad sloeg 3x om en kwam terecht op ze as.
Schade As krom, velg ingedeukt. Zelf opgerekte banden in me linkerhand.
Uhh raptor 660 heb ik het niet over
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
-
- Toeschouwer
Oh ha vergeten heb ook in de sloot gelegen Vyrena.
Driften met raptor op de weg lag zand dus lekker langs komen met een vaart en dan gas erop, maar pakte grip op het asfalt, slipte toen achterstevoren en toen sloeg die om en gooide mij in de sloot en ding kwam achter me aan om de kop in de sloot.
Werd een soort van wakker lang uit in de sloot. Was gelukkig maar halve meter diep.
Gelukkig reed er een bouwvakker langs die me quad eruit trok met ze auto.
Alleen stuur was verbogen en gescheurd toen. Kwam nog een vent met een heftruck die me stuur rechtboog, zodat ik naar huis kon rijden.
Driften met raptor op de weg lag zand dus lekker langs komen met een vaart en dan gas erop, maar pakte grip op het asfalt, slipte toen achterstevoren en toen sloeg die om en gooide mij in de sloot en ding kwam achter me aan om de kop in de sloot.
Werd een soort van wakker lang uit in de sloot. Was gelukkig maar halve meter diep.
Gelukkig reed er een bouwvakker langs die me quad eruit trok met ze auto.
Alleen stuur was verbogen en gescheurd toen. Kwam nog een vent met een heftruck die me stuur rechtboog, zodat ik naar huis kon rijden.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
ja gister nog op geldermalsen quad helen maal kapot
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder
Blaster 200 schreef:haha wat een toeval met die heftruck had je zelf niets gareth?
Nee ik had niks, was alleen nat. Kwam gelukkig niet op de kade terecht ofzo, gewoon gelijk lang uit in de sloot.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk