Animo voor tijdschrift
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Re: Animo voor tijdschrift
Het is ook begin van het seizoen, dus mss aan het einde van het jaar bij de tweede uitgave staan er wedstrijdverslagen in en foto`s ed. Voor de rest een erg goede opmaak en mooi papier. Ik vind het iig een goed idee, het is om de quadsport te promoten en dat is altijd goed!
-
- Quadrunner
- Berichten: 685
- Lid geworden op: wo 30 aug, 2006 11:57
- Locatie: Achterhoekse Halle
Re: Animo voor tijdschrift
Ik meende net een bericht te hebben getypt. Op een andere pc met internetproblemen dus kan zijn dat hij niet goed geplaats is.
Ik heb hem ook ontvangen en tot de helft ongeveer gelezen. Mwa ik vind het wel redelijk voor een eerste tijdschrift maar iets te onoverzichtelijk.
Ik ergerde me rot aan al die vekroperspraat. En alle moddellen van 1 merk op 2 pagina's. Terwijl mijn voorkeur uitgaat naar een Review over bijv Brommersquads, beginnersquads (100 tot 300cc) sportquads (330 tot 500) off-road quads (+500cc) en dan nog 4x4 in verschillende klasses. en dan kun je nog side by side en buggy's nemen.
Nu was het echt een boek met ingevoerde cataloges. En tja dan vind je het toch duur betaald.
Ook de wetgeving klopte niet? 16 jarige met rijbewijs A??? en een snorfiets die 40 mag? En ik dacht dat quads 45 mochten doordat ze als brommobielen egzien worden (breedte)
En het NL en BElgisch deel + 4 catorgieen werden in 1 ariktel gevoegd heel irritant, Bromfietsquads, landbouw weg en nog een ... Ben het nu alweer vergeten.
Maar pluspunt vond ik de uiterlijk en de foto's. Zag er profesioneel uit. En ook dat artikel over Alex was goed!
Misschien kunnen jullie een journalist inhuren die bijv quads test (4 quads van dezelfde klasse en dan voor/nadelen verteld) Je zult toch wel aan een testquad kunnen komen want dat kan veel reclame opleveren voor die fabrieken.
En dan kun je ook wat over evenementen vertellen. Of bijv met een goede crosser meelopen en vragen of hij circuits wil beoordelen. Elke editie een quadrijder die zijn favoriete circuit toelicht en waarom? 10 terreinen vond ik wel misleiding want het waren geowon 10 circuits. Prima hoor maar nu denken er vast wat dat ze voor 10 euro kunnen rondrijden in Heerde. Je moet dan nog verzekering bijbetalen en er rijden hele snelle rijders bij dus het is niet te doen om met een kymco 250 tijdens een trainingsdag te komen rijden. Dus kun je beter QuadDay promoten.
Maar toch blijf doorgaan. 2 keer per jaar met 2 grote reviews 1 artikel over wetgeving. dagje meekijken bij een dealer. circuitstest. quadtest, evenemten, 4x4 etc. dan krijg je een mooi gevuld boekje die iets diverser en exclusiever is.
Misschien een idee om elke quad 200 meter af te laten leggen. en dan het aantal secondes dat hij erover doet dan in het artikel te verwerken zodat je een beter overzicht hebt hoe hard een quad optrekt. wat zijn maximale snelheid is.l N HOEVEEL PK. Want je krijgt wel te zien hoeveel cm hij is maar dat is pas voor later. Je wilt een quad bezichten en pas later kopen. dus is het veel aantrekkelijker om neer te zetten 20 pk dan 123 cm breed (ik zeg maar wat)
Maar blijf volhouden! Als je verkooppunten hebt straks op verschillende evenementen en meer reclame opbrengsten van bedrijven heb je straks een mooi blad dat misschien wel 4x per jaar kan uit worden gegeven.
Het komt vast wel goed! Ik koop het volgende nummer in iedergeval. zorg dan aub dat er minder verkoop praat in zit. Gewoon 5 quads die je test en dan vergelijkt. dus niet 5 merken met 5 quads die elk een half 'a4'tje krijgen. Want ik qua uitstraling is het nummer al wel super! Maar ik ga geen 5 euro betalen voor 10 cataloges die in 1 boekje zijn verwerkt.
Oja: ze begonnen bij Suzuki over de geschiedenis. Dit lijkt me wel interesant. Foto's van hoe de eerste quads eruit zagen en de ontwikkeling ervan!
Ik heb hem ook ontvangen en tot de helft ongeveer gelezen. Mwa ik vind het wel redelijk voor een eerste tijdschrift maar iets te onoverzichtelijk.
Ik ergerde me rot aan al die vekroperspraat. En alle moddellen van 1 merk op 2 pagina's. Terwijl mijn voorkeur uitgaat naar een Review over bijv Brommersquads, beginnersquads (100 tot 300cc) sportquads (330 tot 500) off-road quads (+500cc) en dan nog 4x4 in verschillende klasses. en dan kun je nog side by side en buggy's nemen.
Nu was het echt een boek met ingevoerde cataloges. En tja dan vind je het toch duur betaald.
Ook de wetgeving klopte niet? 16 jarige met rijbewijs A??? en een snorfiets die 40 mag? En ik dacht dat quads 45 mochten doordat ze als brommobielen egzien worden (breedte)
En het NL en BElgisch deel + 4 catorgieen werden in 1 ariktel gevoegd heel irritant, Bromfietsquads, landbouw weg en nog een ... Ben het nu alweer vergeten.
Maar pluspunt vond ik de uiterlijk en de foto's. Zag er profesioneel uit. En ook dat artikel over Alex was goed!
Misschien kunnen jullie een journalist inhuren die bijv quads test (4 quads van dezelfde klasse en dan voor/nadelen verteld) Je zult toch wel aan een testquad kunnen komen want dat kan veel reclame opleveren voor die fabrieken.
En dan kun je ook wat over evenementen vertellen. Of bijv met een goede crosser meelopen en vragen of hij circuits wil beoordelen. Elke editie een quadrijder die zijn favoriete circuit toelicht en waarom? 10 terreinen vond ik wel misleiding want het waren geowon 10 circuits. Prima hoor maar nu denken er vast wat dat ze voor 10 euro kunnen rondrijden in Heerde. Je moet dan nog verzekering bijbetalen en er rijden hele snelle rijders bij dus het is niet te doen om met een kymco 250 tijdens een trainingsdag te komen rijden. Dus kun je beter QuadDay promoten.
Maar toch blijf doorgaan. 2 keer per jaar met 2 grote reviews 1 artikel over wetgeving. dagje meekijken bij een dealer. circuitstest. quadtest, evenemten, 4x4 etc. dan krijg je een mooi gevuld boekje die iets diverser en exclusiever is.
Misschien een idee om elke quad 200 meter af te laten leggen. en dan het aantal secondes dat hij erover doet dan in het artikel te verwerken zodat je een beter overzicht hebt hoe hard een quad optrekt. wat zijn maximale snelheid is.l N HOEVEEL PK. Want je krijgt wel te zien hoeveel cm hij is maar dat is pas voor later. Je wilt een quad bezichten en pas later kopen. dus is het veel aantrekkelijker om neer te zetten 20 pk dan 123 cm breed (ik zeg maar wat)
Maar blijf volhouden! Als je verkooppunten hebt straks op verschillende evenementen en meer reclame opbrengsten van bedrijven heb je straks een mooi blad dat misschien wel 4x per jaar kan uit worden gegeven.
Het komt vast wel goed! Ik koop het volgende nummer in iedergeval. zorg dan aub dat er minder verkoop praat in zit. Gewoon 5 quads die je test en dan vergelijkt. dus niet 5 merken met 5 quads die elk een half 'a4'tje krijgen. Want ik qua uitstraling is het nummer al wel super! Maar ik ga geen 5 euro betalen voor 10 cataloges die in 1 boekje zijn verwerkt.
Oja: ze begonnen bij Suzuki over de geschiedenis. Dit lijkt me wel interesant. Foto's van hoe de eerste quads eruit zagen en de ontwikkeling ervan!
YAMAHA BREEZE 125cc
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Re: Animo voor tijdschrift
Zo erg is het in Heerde nou ook weer nietKoen Berendsen schreef:Prima hoor maar nu denken er vast wat dat ze voor 10 euro kunnen rondrijden in Heerde. Je moet dan nog verzekering bijbetalen en er rijden hele snelle rijders bij dus het is niet te doen om met een kymco 250 tijdens een trainingsdag te komen rijden.
Re: Animo voor tijdschrift
Mooi getypt koen!! Misschien opsturen naar makers van dit tijdschrift!
Ik ga het magazine nog uitgebreid lezen, maar het ziet er erg mooi en netjes uit, veel beter dan AQM!
Ik ga het magazine nog uitgebreid lezen, maar het ziet er erg mooi en netjes uit, veel beter dan AQM!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
- Toeschouwer
- Berichten: 6
- Lid geworden op: vr 15 mei, 2009 23:21
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Re: Animo voor tijdschrift
Ik heb het blad verleden week per post ontvangen en vond het net als de overigen een heel glossy blad.
Wel goed leesbaar voor de beginnende Quad rijder.
Zelf rijd ik ook nog maar 2 weken actief quad
De prijs vind ik goed te noemen. Vergeet niet dat het barstensvol kleur (fullcolor) zit.
Er is gekozen voor een lekkere kwaliteit papier en een prettig leesbaar lettertype.
Ik zou het leuk vinden als er een tourrit beschreven wordt in een willekeurig gebied in Nederland, zodat anderen die rit ook kunnen rijden.
Ik zie de volgende editie met genoegen tegemoet met daarin meegenomen de opmerkingen van de andere lezers hiervoor genoemd.
Wel goed leesbaar voor de beginnende Quad rijder.
Zelf rijd ik ook nog maar 2 weken actief quad
De prijs vind ik goed te noemen. Vergeet niet dat het barstensvol kleur (fullcolor) zit.
Er is gekozen voor een lekkere kwaliteit papier en een prettig leesbaar lettertype.
Ik zou het leuk vinden als er een tourrit beschreven wordt in een willekeurig gebied in Nederland, zodat anderen die rit ook kunnen rijden.
Ik zie de volgende editie met genoegen tegemoet met daarin meegenomen de opmerkingen van de andere lezers hiervoor genoemd.
Arctic Cat 400 4x4 2009
-
- Quadrunner
- Berichten: 662
- Lid geworden op: di 02 okt, 2007 13:51
Re: Animo voor tijdschrift
kut blad staat te veel reclame van can am en van schuurmanbv in staan allemaal van die nutteloose dinge in waar voor de vering is en dat soort dinge
-
- Quadrunner
- Berichten: 685
- Lid geworden op: wo 30 aug, 2006 11:57
- Locatie: Achterhoekse Halle
Re: Animo voor tijdschrift
Ik wil niet teveel klagen,
Maar ook ik begin moeite te krijgen om het te lezen. Volgende editiie gewoon gratis wegdoen want het is gewoon een en al cataloge in 1 boekje verwerkt.
Ik las eerst over kinderquads. Gaat natuurlijk een activiteiten organisator toelichten. en nog een vrouw ook!
Dan staat er wat over kinderquads in dat niet interesant is. Vertel eens de niveau's (4 jarigen op E-ton viper 40, 5 tot 7 jarigen op 50cc daarna nog 80/90). Maar dan staat er een heel artikel gevuld met veiligheid. Ok heel interesant maar hoe werkt het?
Toen over kledij, gewldig! Maar dit was veel te kort. En NU moet je juist prijzen vermelden. Ga helmen testen, ga merken noemen van waar je die vesten/jassen/broeken kunt vinden. Nee dit had iedereen wel kunnen bedenken ook al zit je pas net op een quad. ik vond het interesant om te lezen van tussen cross en intergraat helm. Maar moet ik nu op zn Hybride helm een bril dragen?
Het is een best goed onderwerp waar ik vrij weinig van weet. Ga alles op een rijtje zeten tabel met prijzen erbij en winkels die ze verkopen (die bedrijven mogen wel wat bijbetalen) waardoor je voor en nadelen van helmen ziet. Zo kun je bijv zeggen dat ... veel te weinig verschillende kleuren in een helm verwerkt. "veel te duur voor de prijs" "handige sluiting". etc.
Toen ging het over een tourtocht. en ik wou zo graag weten wat die tour allemaal inhield. Wat is er zo speciaal, kun je er met je eigen quad een toch aanvragen of moet je dan op huurquads? Rijdt je dan ook door water/heuvels, hoeveel ga je over de openbare weg? Maar helaas toen was het een half a4'tje met een grote foto.
En nu ben ik bij Polaris. Ik heb er niet zoveel zin meer in. zeker omdat het 4x4 is waar ik niet zo geintereseerd in ben en ik weet toch wel wat ze dan willen zeggen. Kijk bij Top Gear (tv autoprogramma) is het nog leuk om te kijken hoe ze met suzuki's swift rijden. of met bestelbusjes. Maar in dit boekje staat alleen reclame en verkooppraat.
Ik ben toch beetje teleurgesteld. het is geen slecht blad. Maar weinig acteels ik zou zo graag willen weten hoe hard die dingen kunnen, hoeveel pk ze hebben. hoe lang ze erover doen om 200 meter af te leggen. Welke het fijnste rijdt. welke quad er voor welke leeftijd/lengte geschikt is.
ik weet het niet ik noem nu meer negatiefs dan positiefs. enkel het artikel over Alex was de moeite waard. over Kledij heb ik een heel klein beetje geleerd maar niets over vest of welke bescherming (elleboog, rug, body, knie, worden die beschermt bij dat pak die bij het artikel staat?).
en ik heb hem nog niet uit. ... Sorry maar het moet echt beter. Iets unieker. anders kan ik wel van Can-Am, Suzuki, Kymco, Polaris schuurmanbv etc. hun folders opvragen en dan heb ik evenveel informatie voor 0,00 euro!
Maar als ik dit zo lees kan ik er echt wel 4 boekjes over volschrijven.
-test van kinderquads
-test brommerquads
-test instapquads
-test sportquads
-test sportquads 2
-test 4x4 tot 600cc
-test 4x4 tot 1000cc
-test sportquads 500+cc
-test helmen
-test broeken/jassen/vesten
-circuits
-off-road gebieden (waar ze die tochten organiseren)
-assensiore
-gereedschappen (ploegen, grasmaaiers etc)
-side by side
-buggies
-wedstrijden
-dagboek van een piloot (mag ook voor wedstrijden zijn)
-medische honk (iemand verteld over zijn ervaringen)
-nieuws
-tunning (a-armen van verschillende merken op een rijtje net als bumpers en uitlaten van verschillende merken voor verschillende quads)
en dit is wat ik zo 1,2,3 vertel. Het hoeft ook niet eens veel duurder te zijn. Een fabriek zou toch wel testmachine naar je toesturen zodat ze gratis reclame krijgen. zeker voor in de toekomst (quads is een goed onderwerp!) en helmen kun je gewoon vergelijken hoef je niet eens te kopen maar gewoon van verschillende merken even opdoen kijken hoe hij sluit, veiligheidstest (die in de fabrieken al worden gedaan) beoordelen eindcijfer bepalen. En elke rijder wil wel een circuit testen en zeggen wat hij ervvan vind.
Een dagboek van bijv. Ten Vragelaar waarin hij verteld over zijn verschillende wedstrijden hoogte en diepte-punten. misschien zijn er nog mensen die willen praten over hun ongeluk.
Ik wil niet klagen, maar het moet toch echt anders want ik ben bang dat er zo niemand meer de volgende editie wil kopen. En je hebt ook al de helft van alle merken gehad. ... Je kunt niet ieder boekje over Can-Am en Arcic Cat praten. Niet ieder boekje over KTM ... die weizingen van elk jaar zijn eigenlijk niet zo heel interesant. Je mag het er best even bij vermelden ook de nieuwe kleuren die ter beschikking zijn en eventueel hoofdveranderingen, zeker als ik een KTM heb wil ik wel kijken of de nieuwe KTM mooier, beter is.
Die reclame is eigenlijk niet zo storend. Je mag best 3x het logo van het merk erin zetten en 10x schuurmanbv. tussen haakjes. Maar wel eerlijk blijven dus niet specefieik de Can-Am promoten en zeggen dat de Can-Am beter is dan de KTM. Ik denk dat er qua prestaties en uiterlijk genoeg verschillen te noemen zijn. Zo vind ik de Honda 700 foeilelijk.
En als je bijv quad-tunning.nl als sponsor hebt dan kun je zeggen deze onderdelen zijn voor e... te koop bij quad-tunning.nl krijgt quad-tunning.nl meer klanten en willen er vast andere tunningsites reclame in je boelkje maken waardoor de ene site meer wil betalen dan de andere ... Kortom er is denk ik genoeg om een fatsoenlijk blad over te schrijven. Ik kan makkelijk praten maar zie dit meer als een advies dan als een klacht. het is pas het eerste nummer en je moet natuurlijk ook geld hebben om journalisten naar het buitenland te kunnen sturen voor reportages over een EK of PDV.
jullie krijgen nog 1 kans, ik koop het blad de volgende keer nog wel. als jullie dan voor wat meer leesplezier zorgen, meer nieuwe feitjes. Want op internet is er bijna geen info te vinden over hoe quads onderling presteren (paar filmpjes maar die zijn heus niet altijd 2 standaard quads) dan zou het nog best een must-have voor quadliefhebbers worden. Er zijn genoeg quadliefhebbers in de Benelux!
Maar ook ik begin moeite te krijgen om het te lezen. Volgende editiie gewoon gratis wegdoen want het is gewoon een en al cataloge in 1 boekje verwerkt.
Ik las eerst over kinderquads. Gaat natuurlijk een activiteiten organisator toelichten. en nog een vrouw ook!
Dan staat er wat over kinderquads in dat niet interesant is. Vertel eens de niveau's (4 jarigen op E-ton viper 40, 5 tot 7 jarigen op 50cc daarna nog 80/90). Maar dan staat er een heel artikel gevuld met veiligheid. Ok heel interesant maar hoe werkt het?
Toen over kledij, gewldig! Maar dit was veel te kort. En NU moet je juist prijzen vermelden. Ga helmen testen, ga merken noemen van waar je die vesten/jassen/broeken kunt vinden. Nee dit had iedereen wel kunnen bedenken ook al zit je pas net op een quad. ik vond het interesant om te lezen van tussen cross en intergraat helm. Maar moet ik nu op zn Hybride helm een bril dragen?
Het is een best goed onderwerp waar ik vrij weinig van weet. Ga alles op een rijtje zeten tabel met prijzen erbij en winkels die ze verkopen (die bedrijven mogen wel wat bijbetalen) waardoor je voor en nadelen van helmen ziet. Zo kun je bijv zeggen dat ... veel te weinig verschillende kleuren in een helm verwerkt. "veel te duur voor de prijs" "handige sluiting". etc.
Toen ging het over een tourtocht. en ik wou zo graag weten wat die tour allemaal inhield. Wat is er zo speciaal, kun je er met je eigen quad een toch aanvragen of moet je dan op huurquads? Rijdt je dan ook door water/heuvels, hoeveel ga je over de openbare weg? Maar helaas toen was het een half a4'tje met een grote foto.
En nu ben ik bij Polaris. Ik heb er niet zoveel zin meer in. zeker omdat het 4x4 is waar ik niet zo geintereseerd in ben en ik weet toch wel wat ze dan willen zeggen. Kijk bij Top Gear (tv autoprogramma) is het nog leuk om te kijken hoe ze met suzuki's swift rijden. of met bestelbusjes. Maar in dit boekje staat alleen reclame en verkooppraat.
Ik ben toch beetje teleurgesteld. het is geen slecht blad. Maar weinig acteels ik zou zo graag willen weten hoe hard die dingen kunnen, hoeveel pk ze hebben. hoe lang ze erover doen om 200 meter af te leggen. Welke het fijnste rijdt. welke quad er voor welke leeftijd/lengte geschikt is.
ik weet het niet ik noem nu meer negatiefs dan positiefs. enkel het artikel over Alex was de moeite waard. over Kledij heb ik een heel klein beetje geleerd maar niets over vest of welke bescherming (elleboog, rug, body, knie, worden die beschermt bij dat pak die bij het artikel staat?).
en ik heb hem nog niet uit. ... Sorry maar het moet echt beter. Iets unieker. anders kan ik wel van Can-Am, Suzuki, Kymco, Polaris schuurmanbv etc. hun folders opvragen en dan heb ik evenveel informatie voor 0,00 euro!
Maar als ik dit zo lees kan ik er echt wel 4 boekjes over volschrijven.
-test van kinderquads
-test brommerquads
-test instapquads
-test sportquads
-test sportquads 2
-test 4x4 tot 600cc
-test 4x4 tot 1000cc
-test sportquads 500+cc
-test helmen
-test broeken/jassen/vesten
-circuits
-off-road gebieden (waar ze die tochten organiseren)
-assensiore
-gereedschappen (ploegen, grasmaaiers etc)
-side by side
-buggies
-wedstrijden
-dagboek van een piloot (mag ook voor wedstrijden zijn)
-medische honk (iemand verteld over zijn ervaringen)
-nieuws
-tunning (a-armen van verschillende merken op een rijtje net als bumpers en uitlaten van verschillende merken voor verschillende quads)
en dit is wat ik zo 1,2,3 vertel. Het hoeft ook niet eens veel duurder te zijn. Een fabriek zou toch wel testmachine naar je toesturen zodat ze gratis reclame krijgen. zeker voor in de toekomst (quads is een goed onderwerp!) en helmen kun je gewoon vergelijken hoef je niet eens te kopen maar gewoon van verschillende merken even opdoen kijken hoe hij sluit, veiligheidstest (die in de fabrieken al worden gedaan) beoordelen eindcijfer bepalen. En elke rijder wil wel een circuit testen en zeggen wat hij ervvan vind.
Een dagboek van bijv. Ten Vragelaar waarin hij verteld over zijn verschillende wedstrijden hoogte en diepte-punten. misschien zijn er nog mensen die willen praten over hun ongeluk.
Ik wil niet klagen, maar het moet toch echt anders want ik ben bang dat er zo niemand meer de volgende editie wil kopen. En je hebt ook al de helft van alle merken gehad. ... Je kunt niet ieder boekje over Can-Am en Arcic Cat praten. Niet ieder boekje over KTM ... die weizingen van elk jaar zijn eigenlijk niet zo heel interesant. Je mag het er best even bij vermelden ook de nieuwe kleuren die ter beschikking zijn en eventueel hoofdveranderingen, zeker als ik een KTM heb wil ik wel kijken of de nieuwe KTM mooier, beter is.
Die reclame is eigenlijk niet zo storend. Je mag best 3x het logo van het merk erin zetten en 10x schuurmanbv. tussen haakjes. Maar wel eerlijk blijven dus niet specefieik de Can-Am promoten en zeggen dat de Can-Am beter is dan de KTM. Ik denk dat er qua prestaties en uiterlijk genoeg verschillen te noemen zijn. Zo vind ik de Honda 700 foeilelijk.
En als je bijv quad-tunning.nl als sponsor hebt dan kun je zeggen deze onderdelen zijn voor e... te koop bij quad-tunning.nl krijgt quad-tunning.nl meer klanten en willen er vast andere tunningsites reclame in je boelkje maken waardoor de ene site meer wil betalen dan de andere ... Kortom er is denk ik genoeg om een fatsoenlijk blad over te schrijven. Ik kan makkelijk praten maar zie dit meer als een advies dan als een klacht. het is pas het eerste nummer en je moet natuurlijk ook geld hebben om journalisten naar het buitenland te kunnen sturen voor reportages over een EK of PDV.
jullie krijgen nog 1 kans, ik koop het blad de volgende keer nog wel. als jullie dan voor wat meer leesplezier zorgen, meer nieuwe feitjes. Want op internet is er bijna geen info te vinden over hoe quads onderling presteren (paar filmpjes maar die zijn heus niet altijd 2 standaard quads) dan zou het nog best een must-have voor quadliefhebbers worden. Er zijn genoeg quadliefhebbers in de Benelux!
YAMAHA BREEZE 125cc
Re: Animo voor tijdschrift
pracht idee!
een vaste klant derbij!
een vaste klant derbij!
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-> It's just the need for speed <-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
Re: Animo voor tijdschrift
En het duurt weer een jaar voordat ie weer komt.Koen Berendsen schreef:Ook ik heb hem besteld.
Ach je krijgt niet 1,2,3 een super tijdschrift. Klein beginnen en dan word het wel wat!
Ik denk dat teveel mensen hier er te hoge verwachtingen aan hebben. vergeet niet dat het het eerste nummer is!
Kun je ff beoordelen en sparen
Re: Animo voor tijdschrift
Erg goed dat je dit wilt doen ten wille om de quadsport te promoten.No Limit W-tec schreef:Die jaarboeken is echt iets waar op door gewerkt moet worden vind ik. Ik heb de indruk dat mensen niet echt interesse hebben in losse fotoaankoop, mede omdat er ook al heel wat (gratis) foto's te vinden zijn op het net of bij vrienden die steeds van beter kwaliteit zijn.
Voor een fotoboek moet volgens mij wel veel interesse in zijn als het combinatie is van wedstrijdfoto's met bijschriften, sfeerfoto's, verslag verloop kampioenschap, korte anekdotes en overzicht uitlslagen van het hele seizoen. Door wat sponsoring kan het zeker rendabel gemaakt worden.
Volgend jaar wil ik zeker proberen om alle BMB wedstrijden te doen en groot deel EK wedstrijden. Heb echter niet de tijd om boek samen te stellen dus daar zoek ik medewerking voor. Ik lever de foto's, iemand anders doet de layout.
Ik denk dat je best één boek maakt per bond en eventueel nog een 'best of' met beste foto's van het hele seizoen over alle bonden heen.
Alleen dat jij de fotos aanlevert....
Valt dus af voor mij...
Succes.
Re: Animo voor tijdschrift
Jij moet blij zijn dat er eindelijk een blad is dat ALLEEN maar over quads gaat.boss Adly schreef:vandaag ontvangen en hij ligt hier voor mij.
De uitstraling vind ik er goed uitzien en de pagina's zijn goede dikte en is makkelijk te lezen.
maar.....
Had er wel een beetje meer van verwacht. En om de 100 pagina's te halen hebben jullie er voor mij een beetje te veel onzin in gezet. zoals een quad abc met bij de letter O een uitleg over de Openbare weg.
Voor de rest vind ik dat jullie wel erg veel over de quads zelf vertellen waardoor het net lijkt of jullie de quads willen verkopen.
Naar mijn mening is het onderwerp de quad te klein om echt een dik tijdschrift over te laten schrijven (tenminste NU nog)
zou je het samen doen met bijvoorbeeld MX dan denk ik dat jullie best wel eens een goede kans hebben. het blad zal dan iig veel meer verkocht worden!
Over de MX zijn al meer dan genoeg tijdschriften.
Aandacht aan de quad sport niet, bovendien is dit een quadforum en geen mxforum
Re: Animo voor tijdschrift
Volgens mij wil jij een blad van 400 paginasKoen Berendsen schreef:Ik wil niet teveel klagen,
Maar ook ik begin moeite te krijgen om het te lezen. Volgende editiie gewoon gratis wegdoen want het is gewoon een en al cataloge in 1 boekje verwerkt.
Ik las eerst over kinderquads. Gaat natuurlijk een activiteiten organisator toelichten. en nog een vrouw ook!
Dan staat er wat over kinderquads in dat niet interesant is. Vertel eens de niveau's (4 jarigen op E-ton viper 40, 5 tot 7 jarigen op 50cc daarna nog 80/90). Maar dan staat er een heel artikel gevuld met veiligheid. Ok heel interesant maar hoe werkt het?
Toen over kledij, gewldig! Maar dit was veel te kort. En NU moet je juist prijzen vermelden. Ga helmen testen, ga merken noemen van waar je die vesten/jassen/broeken kunt vinden. Nee dit had iedereen wel kunnen bedenken ook al zit je pas net op een quad. ik vond het interesant om te lezen van tussen cross en intergraat helm. Maar moet ik nu op zn Hybride helm een bril dragen?
Het is een best goed onderwerp waar ik vrij weinig van weet. Ga alles op een rijtje zeten tabel met prijzen erbij en winkels die ze verkopen (die bedrijven mogen wel wat bijbetalen) waardoor je voor en nadelen van helmen ziet. Zo kun je bijv zeggen dat ... veel te weinig verschillende kleuren in een helm verwerkt. "veel te duur voor de prijs" "handige sluiting". etc.
Toen ging het over een tourtocht. en ik wou zo graag weten wat die tour allemaal inhield. Wat is er zo speciaal, kun je er met je eigen quad een toch aanvragen of moet je dan op huurquads? Rijdt je dan ook door water/heuvels, hoeveel ga je over de openbare weg? Maar helaas toen was het een half a4'tje met een grote foto.
En nu ben ik bij Polaris. Ik heb er niet zoveel zin meer in. zeker omdat het 4x4 is waar ik niet zo geintereseerd in ben en ik weet toch wel wat ze dan willen zeggen. Kijk bij Top Gear (tv autoprogramma) is het nog leuk om te kijken hoe ze met suzuki's swift rijden. of met bestelbusjes. Maar in dit boekje staat alleen reclame en verkooppraat.
Ik ben toch beetje teleurgesteld. het is geen slecht blad. Maar weinig acteels ik zou zo graag willen weten hoe hard die dingen kunnen, hoeveel pk ze hebben. hoe lang ze erover doen om 200 meter af te leggen. Welke het fijnste rijdt. welke quad er voor welke leeftijd/lengte geschikt is.
ik weet het niet ik noem nu meer negatiefs dan positiefs. enkel het artikel over Alex was de moeite waard. over Kledij heb ik een heel klein beetje geleerd maar niets over vest of welke bescherming (elleboog, rug, body, knie, worden die beschermt bij dat pak die bij het artikel staat?).
en ik heb hem nog niet uit. ... Sorry maar het moet echt beter. Iets unieker. anders kan ik wel van Can-Am, Suzuki, Kymco, Polaris schuurmanbv etc. hun folders opvragen en dan heb ik evenveel informatie voor 0,00 euro!
Maar als ik dit zo lees kan ik er echt wel 4 boekjes over volschrijven.
-test van kinderquads
-test brommerquads
-test instapquads
-test sportquads
-test sportquads 2
-test 4x4 tot 600cc
-test 4x4 tot 1000cc
-test sportquads 500+cc
-test helmen
-test broeken/jassen/vesten
-circuits
-off-road gebieden (waar ze die tochten organiseren)
-assensiore
-gereedschappen (ploegen, grasmaaiers etc)
-side by side
-buggies
-wedstrijden
-dagboek van een piloot (mag ook voor wedstrijden zijn)
-medische honk (iemand verteld over zijn ervaringen)
-nieuws
-tunning (a-armen van verschillende merken op een rijtje net als bumpers en uitlaten van verschillende merken voor verschillende quads)
en dit is wat ik zo 1,2,3 vertel. Het hoeft ook niet eens veel duurder te zijn. Een fabriek zou toch wel testmachine naar je toesturen zodat ze gratis reclame krijgen. zeker voor in de toekomst (quads is een goed onderwerp!) en helmen kun je gewoon vergelijken hoef je niet eens te kopen maar gewoon van verschillende merken even opdoen kijken hoe hij sluit, veiligheidstest (die in de fabrieken al worden gedaan) beoordelen eindcijfer bepalen. En elke rijder wil wel een circuit testen en zeggen wat hij ervvan vind.
Een dagboek van bijv. Ten Vragelaar waarin hij verteld over zijn verschillende wedstrijden hoogte en diepte-punten. misschien zijn er nog mensen die willen praten over hun ongeluk.
Ik wil niet klagen, maar het moet toch echt anders want ik ben bang dat er zo niemand meer de volgende editie wil kopen. En je hebt ook al de helft van alle merken gehad. ... Je kunt niet ieder boekje over Can-Am en Arcic Cat praten. Niet ieder boekje over KTM ... die weizingen van elk jaar zijn eigenlijk niet zo heel interesant. Je mag het er best even bij vermelden ook de nieuwe kleuren die ter beschikking zijn en eventueel hoofdveranderingen, zeker als ik een KTM heb wil ik wel kijken of de nieuwe KTM mooier, beter is.
Die reclame is eigenlijk niet zo storend. Je mag best 3x het logo van het merk erin zetten en 10x schuurmanbv. tussen haakjes. Maar wel eerlijk blijven dus niet specefieik de Can-Am promoten en zeggen dat de Can-Am beter is dan de KTM. Ik denk dat er qua prestaties en uiterlijk genoeg verschillen te noemen zijn. Zo vind ik de Honda 700 foeilelijk.
En als je bijv quad-tunning.nl als sponsor hebt dan kun je zeggen deze onderdelen zijn voor e... te koop bij quad-tunning.nl krijgt quad-tunning.nl meer klanten en willen er vast andere tunningsites reclame in je boelkje maken waardoor de ene site meer wil betalen dan de andere ... Kortom er is denk ik genoeg om een fatsoenlijk blad over te schrijven. Ik kan makkelijk praten maar zie dit meer als een advies dan als een klacht. het is pas het eerste nummer en je moet natuurlijk ook geld hebben om journalisten naar het buitenland te kunnen sturen voor reportages over een EK of PDV.
jullie krijgen nog 1 kans, ik koop het blad de volgende keer nog wel. als jullie dan voor wat meer leesplezier zorgen, meer nieuwe feitjes. Want op internet is er bijna geen info te vinden over hoe quads onderling presteren (paar filmpjes maar die zijn heus niet altijd 2 standaard quads) dan zou het nog best een must-have voor quadliefhebbers worden. Er zijn genoeg quadliefhebbers in de Benelux!
Re: Animo voor tijdschrift
Om jullie er ff op te wijzen...ik ben niet degene die dit blad heeft laten uitkomen.Laat daar geen misverstanden over bestaan.
Ter verduidelijking, een tijdschrift bestaat door advertenties.Als je dit niet interesseert blader je door...
Een full color tijdschrift is ontzettend duur.1 pagina advertentieruimte kost € 1000,- PER UITGAVE!!!!!!!
Is er nog iemand geïnteresseerd?
Ik ga pas deze zomer met iemand praten die een krantje wil uitgeven zoals de motorgazet.Weet niet of ie gratis is maar er moet nog over gepraat worden...
Ik wil echter een full-color tijdschrift zoals DIRTBIKE van Quadpassion(.fr)
Met inderdaad fotos van mij en eventueel van anderen die niet al te duur zijn.En niet zoals meneer Dejonkheere een fotojaarboek met alleen zijn fotos.Ik zeg niet dat zijn fotos niet goed zijn, maar zoals ik uit ervaring weet moet je andere mensen ook een kans gunnen...
En de quadwereld is al dun bezaaid met tijdschriften zodat fotografen van de quadsport weinig kans hebben de mooie fotos aan de man te brengen.
Bovendien denk ik dat ik alleen een Nederlandse uitgave laat maken zonder de Belgische bonden er bij te betrekken want ik krijg ook totaal NUL medewerking van de Belgische bonden...
Ter verduidelijking, een tijdschrift bestaat door advertenties.Als je dit niet interesseert blader je door...
Een full color tijdschrift is ontzettend duur.1 pagina advertentieruimte kost € 1000,- PER UITGAVE!!!!!!!
Is er nog iemand geïnteresseerd?
Ik ga pas deze zomer met iemand praten die een krantje wil uitgeven zoals de motorgazet.Weet niet of ie gratis is maar er moet nog over gepraat worden...
Ik wil echter een full-color tijdschrift zoals DIRTBIKE van Quadpassion(.fr)
Met inderdaad fotos van mij en eventueel van anderen die niet al te duur zijn.En niet zoals meneer Dejonkheere een fotojaarboek met alleen zijn fotos.Ik zeg niet dat zijn fotos niet goed zijn, maar zoals ik uit ervaring weet moet je andere mensen ook een kans gunnen...
En de quadwereld is al dun bezaaid met tijdschriften zodat fotografen van de quadsport weinig kans hebben de mooie fotos aan de man te brengen.
Bovendien denk ik dat ik alleen een Nederlandse uitgave laat maken zonder de Belgische bonden er bij te betrekken want ik krijg ook totaal NUL medewerking van de Belgische bonden...