Pagina 5 van 34

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P4 A-armen -> klaar!

Geplaatst: za 13 aug, 2011 19:36
door -Laurens-
Das minder :roll: Ma achtereen wordt het frame toch herspoten, en dan zal ik het oplassen :)

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P4 A-armen -> klaar!

Geplaatst: za 13 aug, 2011 19:41
door hansbeens
Volgens mij is die donkere vlek denk dat je die bedoelt gewoon schaduw

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P4 A-armen -> klaar!

Geplaatst: zo 14 aug, 2011 07:19
door jenzie
Ja maakt mij nie uit of t schaduw is of niet,ik ben 100% zeker dat t een scheur is. :)

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P4 A-armen -> klaar!

Geplaatst: zo 14 aug, 2011 08:18
door Robin95
scheur of niet, die banshee is en blijft echt nice, zeker nu zo breed :D

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P4 A-armen -> klaar!

Geplaatst: di 16 aug, 2011 10:08
door sander.w
vlegns mij is het ook een scheur hoor maarja als je het tog op nieuw gaat spuiten en laten op lassen zou ik wel gelijk even het helen frame na kijken :wink:

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P4 A-armen -> klaar!

Geplaatst: di 16 aug, 2011 14:41
door -Laurens-
@Robin95: tnx :)

@sander.w: Ja, het is natuurlijk geen nieuwe quad, en daar ben ik me ook bewust van, dus gewoon alles nakijken en als ik iets tegenkom bijwerken, dan kan ie weer lang mee.

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P4 A-armen -> klaar!

Geplaatst: di 16 aug, 2011 15:39
door Thomaz
Uw verlaging ziet er echt nice uit. Hoeveel cm is hij verbreed t.o.v. standaard?

Groeten Thomaz

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P4 A-armen -> klaar!

Geplaatst: wo 17 aug, 2011 08:28
door -Laurens-
Tnx! Er komen wel nog andere veren onder zodat hij terug iets omhoog staat, aangezien ik alleen off-road rijd.
Nu staat hij op ong 120 cm vanvoor, en standaard was dit 105 cm, dus 15 met de ori veren. Met andere veren (YFZ) komt hij wss rond de 115-118 cm.

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P4 A-armen -> klaar!

Geplaatst: di 23 aug, 2011 10:25
door -Laurens-
Ik heb een probleempje:

De laatste tijd startte mn Banshee minder goed (10x trappen) en daarna ging hij wel, en als hij dan 1x aan de gang was geweest bleef hij ook gaan, en startte hij ook na 1x trappen.

Maar nu startte hij van de week helemaal niet..
Hij vonkte ook heel licht, en soms niet. Dus dachten we dat het de spoel (startkrans) ging zijn.
Deze laten uitmeten, bleek dat die nog in orde was. Terug erop gezet, vliegwiel erop en hij startte na 1x trappen.
Dus de zijkap er maar terug opgezet, luchtfilterhuis er terug in, en toen moest ik weer 10x trappen..

Dan gisteren maar de carbs zuiver gemaakt, maar nog geen verschil.
Hij vonkt, en krijgt benzine, maar ik denk dat hij te weinig benzine krijgt.
Als we benzine rechtstreeks in de carbs doen start hij direct.
De sproeiers die erin zitten zijn 200/25: zijn deze te klein? Motor is volledig standaard.

Weet iemand mij helpen met dit vervelende probleem? Ik zou graag weer normaal kunnen rijden..

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P5 Startproblemen!

Geplaatst: di 23 aug, 2011 14:22
door jenzie
Heb je genoeg compressie of een oliekeerring stuk op de krukas waardoor je geen onderdruk kan creeren om genoeg benzine aan te zuigen?

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P5 Startproblemen!

Geplaatst: di 23 aug, 2011 14:35
door -Laurens-
Dat weet ik niet juist, kan ik de compressie meten?
En voor die oliekeerring zou ik de blok moeten openhalen..

Toenjuist startte hij wel weer, na 10x-15x trappen, en als hij een keer aan de gang is loopt hij als een trein..

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P5 Startproblemen!

Geplaatst: di 23 aug, 2011 16:40
door bonzaiking
hoi als hij niet wil aanslaan zijn de bougies dan nat of droog?

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P4 A-armen -> klaar!

Geplaatst: di 23 aug, 2011 16:46
door Haagje
-Laurens- schreef: Terug erop gezet, vliegwiel erop en hij startte na 1x trappen.
Dus de zijkap er maar terug opgezet, luchtfilterhuis er terug in, en toen moest ik weer 10x trappen..
En wat als je weer eens terug gaat naar waar hij het wel deed?

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P5 Startproblemen!

Geplaatst: di 23 aug, 2011 16:59
door bonzaiking
als er een keering lek is gaat hij vaak hoger stationair lopen of roken omdat er tranny oil in de verbrandingsruimte komt
kan het niet de plaatjes van je membraam zijn die te ver open staan dan krijg je ook zulke klachten

Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P5 Startproblemen!

Geplaatst: di 23 aug, 2011 20:52
door JohnBeton
denk te weinig compressie, kan zijn dat de segmenten of zuigers versleten zijn