Hanzie schreef:wat opviel bij marco en hertogs (de eigenaar van HPI) was dat je bij een TRX450 veel minder moet doen om een veel groter resultaat te krijgen. m.a.w. heb je minder mods nodig bij een trx om hem beter te doen gaan dan een yfz, waar je meer voor moet doen om hem wakker te schudden.
Het is gewoon een feit dat de TRX standaard al minder pk's heeft dan de yfz. Je kan er idd gemakkelijk wat uit halen met nokkenassen en CDI omdat de TRX standaard zeer vlug tegen de begrenzer aan zit.
Van mijn nieuwe yfz hebben we nog geen gegevens maar van vorige met K&N filter, Yoshimura en nokkenas één tand verdraaid zaten wij ook aan die 47 pk op achterwielen, ZONDER andere CDI wel te verstaan. De nieuwe is identiek, met als enige verschil dat nu ook de cylinderkop bijgewerkt is voor betere luchtwerveling.
Wij hebben de Dyna CDI getest en konden er nauwelijks extra power uitkrijgen, enkel hoger toerental. Het is algemeen geweten dat de standaard CDI op een YFZ super is en weinig kan verbeterd worden. Ben echt benieuwd naar jullie product.
Van zodra Lewis mij toezegt gaan we zeker een halve dag vastleggen om te testen, met beide CDI's van Jumping en Dyna.