ik heb een klein vermogen betaald voor die spuitbussen die lak is zoizo 100% dezelfde lak die op een auto gaat ik was er bij toen hij hem vulde er gingen 9 kleuren in
die kerel heeft me verzekerd dat het net zo goed is ,ikheb nu mijn a armen gespoten als aan het einde van deze zomer de lak er goed op blijft zitten spuit ik me hele frame er mee.
bonzaiking schreef:ik heb een klein vermogen betaald voor die spuitbussen die lak is zoizo 100% dezelfde lak die op een auto gaat ik was er bij toen hij hem vulde er gingen 9 kleuren in
die kerel heeft me verzekerd dat het net zo goed is ,ikheb nu mijn a armen gespoten als aan het einde van deze zomer de lak er goed op blijft zitten spuit ik me hele frame er mee.
ok dan, ik dacht dat er altijd iets bij werd gedaan omdat het in een spuitbus moest maar dat dat ervoor zorgt dat d lak niet genoeg uithardt of zoiets.
teminste zoiets heb ik wel is opgepikt ergens.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Ziet er netjes uit man, snel eronder zetten ! En wat betreft de lak...maak je maar geen zorgen icm met alleen straatgebruik blijf het net zo mooi als dat t nu is.
9 kleuren als je het recht houd is het zwart beetje links rood en rechts geel en onderste boven wit grapje hé
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !