Het stomme is dat we pas die handvaten op het nieuwe traitech stuur hebben gezet en nu er weer vanaf moeten
 Het stomme is dat we pas die handvaten op het nieuwe traitech stuur hebben gezet en nu er weer vanaf moeten   
 Maar ja zo blijven we bezig hé

Gisteren nog met de airbrusher gebeld ( alé haar, het is een vrouw ) en vandaag hebben we afgesproken om de neus van de Raptor binnen te brengen want we zien haar vandaag op een US car meeting vandaag in Stekene. Het zal ongeveer 1,5 week duren, maar krijgen hem dan volledig afgewerkt terug met de speciale blanke lak en alles

De airbrush zelf vinden we heel toepasselijk bij de Raptor van Kevin, maar ja de 1 gaat het prachtig vinden en de ander weer niet. Maar dat is dan weer een kwestie van smaak hé

Zelf zien we bvb niet graag een hoop stickers, maar dat is natuurlijk weer onze mening. Wij zijn meer voor de cleane look

Dus binnenkort de foto's.
Eind volgende week bestellen we dan de KW veren om extra te verlagen
 , zit er alleen maar mee in mijn hoofd hoe ik die ga monteren met mijn gekwetste voorpoot
 , zit er alleen maar mee in mijn hoofd hoe ik die ga monteren met mijn gekwetste voorpoot   . Het is juist daarom dat we wachten met bestellen tot het einde van de week, omdat ik mijn eigen ken en dan mijn hand ga forceren. Dus op die manier zijn we al iets verder in het genezings proces.
 . Het is juist daarom dat we wachten met bestellen tot het einde van de week, omdat ik mijn eigen ken en dan mijn hand ga forceren. Dus op die manier zijn we al iets verder in het genezings proces.  
 @ FUBAR en enkele anderen
Idd ik had gezegd dat er voorlopig een beetje rustig aan gaat gedaan worden, maar het is gewoon een ziekte net zoals vroeger in de tuning. Er zitten hier verschillende ex tuners die me zeer goed kennen en weten hoe ik ben

en samen met jouw ene hand erbij dat maakt 3 moet da zeker lukken had je zover niet gewoond(135km) had ik wel een handje komen toesteken zene want hier bij me thuis is het ook bijna elke dag sleutel dag
 en samen met jouw ene hand erbij dat maakt 3 moet da zeker lukken had je zover niet gewoond(135km) had ik wel een handje komen toesteken zene want hier bij me thuis is het ook bijna elke dag sleutel dag 

:
 :

en al wat moois om te laten zien?
  en al wat moois om te laten zien?