Bashan 200
-
- Toeschouwer
Re: Bashan 200
goede dag ik heb zelf ook een bashan. en dat probleem met die koel vin dat hebben ze allemaal,ik heb aan het meten
geweest en er staat teveel spanning op dus heb er een weerstand tussen gesoldeert en rij nu al 2000 km met de zelfde vin en ik rij bijna altijd ofroad. groetjes.
geweest en er staat teveel spanning op dus heb er een weerstand tussen gesoldeert en rij nu al 2000 km met de zelfde vin en ik rij bijna altijd ofroad. groetjes.
Re:
Hey,
Mooi demper zeg die zoek ik ook is deze erg duur? en hoe klinkt je quad nu?
Heb je veel aanpassingen moeten doen om die demper erop te krijgen of is het simpel?
Gr. Ruud
Mooi demper zeg die zoek ik ook is deze erg duur? en hoe klinkt je quad nu?
Heb je veel aanpassingen moeten doen om die demper erop te krijgen of is het simpel?
Gr. Ruud
lpspuntnl schreef:Weer een update.
Ik wilde al een hele tijd een nieuwe demper omdat de sportuitlaat die er onder lag een heel blikkerig geluid had.
Dus hierbij het resultaat van een J&S Open demper de van een ducati 600 circuitracer komt
enne andere banden komen als deze versleten zijn.
-
- Quadrider
zeker de mooiste bashan op dit forum
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends
Dat Kan Sneller!!!!
Dat Kan Sneller!!!!
Terugkomend op de vorige vraag..
Nou de demper heb ik van een circuitmotor geplukt.. deze kostte 180 euro. (kwam van een schade motor af maar de demper was perfect nog) heb indd wel de uitlaat moeten aanpassen... kostte me toch wel een dagje want wilde geen uitlaat LATEN maken. Paar keer zagen en lassen en de uitlaat zat eronder. Check maar op youtube en in het zoekveld vul je dit in: Bashan J&S Open Uitlaat .
Enne tknx voor alle complimenten!!
Ciao!
Nou de demper heb ik van een circuitmotor geplukt.. deze kostte 180 euro. (kwam van een schade motor af maar de demper was perfect nog) heb indd wel de uitlaat moeten aanpassen... kostte me toch wel een dagje want wilde geen uitlaat LATEN maken. Paar keer zagen en lassen en de uitlaat zat eronder. Check maar op youtube en in het zoekveld vul je dit in: Bashan J&S Open Uitlaat .
Enne tknx voor alle complimenten!!
Ciao!
-
- Quadrider
ff over die verdeelde rem,
je hebt nu dus geen mechanische rem meer,
kan je nu nog wel je motor starten want dan moet je toch je handrem inknijpen?
je hebt nu dus geen mechanische rem meer,
kan je nu nog wel je motor starten want dan moet je toch je handrem inknijpen?
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends
Dat Kan Sneller!!!!
Dat Kan Sneller!!!!