Drie redenen had ik om vorige maand de upgrade bij Clemens te laten doen:Ardjuh schreef:Waarom speciaal door clemens eigenlijk?
-Ik liep al afspraak bij E-ATV om daar mijn Renegade rem-calipers te laten vernieuwen door aftermarket brakes, dus alles-in-1 keer was wel zo makkelijk.
-Ken van Freaxracecraft* raadde hem aan vanwege eerdere ervaringen en de uitzonderlijke "E-ATV" staat van dienst, bij velen bekend.
-De meeste "(nl-se) quad mechanics en workshops die ik eerder over deze Can-Am upgrade had geraadpleegd waren terughoudend en konden geen garanties geven anders dan "we zullen het proberen"of helemaal geen feedback.
Tot nu toe durfde niemand het aan....
Ik heb nog geen reden gevonden om het nu dan maar ergens anders te laten doen, als Clemens garanties geeft om bijv. zijn zelfbouwmachines de vele duizenden km's van Dakar te laten rijden, waarom zou ik een ander kiezen?
Let wel, Clemens heeft niet veel kennis van upgrades van 4x4 Renegades, het zijn de jongens van Freaxracecraft* die de juiste parts leveren en precies weten hoe het moet, maar Clemens is echt een hele goede mechanic met enorm veel kennis en ervaring in de ATV-bouw, waarbij iedereen zijn geliefde quad in hele goede handen is.
Als je dit kan ben je in mijn ogen niet de eerste beste quadmechanic:

En vervolgens betaal je daar nog
  En vervolgens betaal je daar nog