Ik heb niet echt problemen zonder eigenlijk. Heb wel gemerkt dat ik op t moment mn voorbanden te hard heb opgepomt. Heb nu stuk meer klappen in t stuur als voorheen
Partagas schreef:Update:
QFF houd zich keurig aan de afspraak en belde net dat de machine klaarstaat! Het was prima gelukt met het linker draaigas! Morgen rijden dus! Ben echt reuze benieuwd!!!!
Zo dat zijn goede berichten uit sevengeweld
Het wachten is op de eerste actiefoto's
Veel succes morgen in Eersel.
Jason McCoy schreef:Ik heb niet echt problemen zonder eigenlijk. Heb wel gemerkt dat ik op t moment mn voorbanden te hard heb opgepomt. Heb nu stuk meer klappen in t stuur als voorheen
Op hoeveel heb je ze staan dan
Ik rij nu met 0,7 maar vind het net te hard.
Ik heb werkelijk geen idee. Is me opgevallen na de beurt die de quad laatst had gehad. Heb zelf niet echt tijd om de Renegade grondig te bestuderen want heb een kfx400 gekocht als projectje dus die moet eerst klaar
Jazzy schreef:...Als ik je topic gevolgd had dan had ik je geadviseerd om toch zeker voor stuurbekrachtiging te gaan.
Euh... @Jazzy... Weet niet waarom je denkt dat ik geen stuurbekrachtiging heb???? Uiteraard heb ik WEL stuurbekrachtiging
Ah mooi! Ik had het inderdaad niet bij de advertentie zien staan, bij die LTD die erboven staat wel. Zelf heb ik ook zo'n blauwe LTD trouwens en die heeft ook stuurbekrachtiging, mijn vorige LTD uit 2007 had dat nog niet.
Yep, heb jouw prachtmachine (LTD versie II) uiteraard al gezien hier op het forum Jazzy Het voorschermpje (na mod.) staat best leuk. Viel me trouwens op dat je op LTD II geen radiateur kit meer hebt...
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...
Klopt. Ik heb die kit er toen opgezet om een issue met de temperatuur op te lossen die achteraf een andere oorzaak had. Heb er daarom voor gekozen om hem niet mee te nemen naar deze quad maar het eerst even aan te kijken hoe het in de praktijk gaat. had me ook voorgenomen om iets zuiniger om te gaan met mijn nieuwe quad maar tot nu toe heb ik me daar niet aan kunnen houden.
Verder kun je bij model 2011/2012 iets beter door de grill bij de radiateur komen om hem schoon te maken, met het frontje van model 2007 kwam je daar vrijwel niet bij.
Jazzy schreef:Klopt. Ik heb die kit er toen opgezet om een issue met de temperatuur op te lossen die achteraf een andere oorzaak had. Heb er daarom voor gekozen om hem niet mee te nemen naar deze quad maar het eerst even aan te kijken hoe het in de praktijk gaat. had me ook voorgenomen om iets zuiniger om te gaan met mijn nieuwe quad maar tot nu toe heb ik me daar niet aan kunnen houden.
Verder kun je bij model 2011/2012 iets beter door de grill bij de radiateur komen om hem schoon te maken, met het frontje van model 2007 kwam je daar vrijwel niet bij.
Die van jou is echt een mooi ding, ik had hem gezien toen die net was ingeruild.
Heb er ook over nagedacht om hem toen te kopen maar ik vond het zonde om er mee
te doen wat ik nu met mn ozark doe haha.
Phew... de eerste 100 km zitten erop... Viel best tegen, vooral bochten bij een rotonde is lastig.
Ik ben er ook zo vanuit de showroom opgestapt zonder ooit 1 meter op een quad gereden te hebben Anyway, ik moet er eerst maar eens wat meer vertrouwen in krijgen. Harder dan 90 durfde ik nog niet te rijden... Zal eerst maar eens beginnen met wat ritjes hier in de buurt...
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...
Dat is heel herkenbaar hoor, dat hebben we allemaal gehad. Het is al heel wat dat je 90 gereden hebt. Doe maar gewoon rustig aan en je merkt dat je je grenzen steeds een beetje verlegd.
Klopt wat Jazzy zegt , had ik ook maar in no time ben je kei verslaafd.
De mijne gaat niet eens harder dan 90
Ik zit nu al te kwijlen bij de nieuwe Can Am outlander 500
Laat mijn schatje het maar niet horen want ik heb mijn tgb nog maar net.
Euh... mijn vrouw is achter me aan gereden maar ze heeft er nog geen goed gevoel over... Helm, jas en schoenen voor haar hebben we echter al gekocht dus ze kan nu niet meer terug
We hebben trouwens allebei hetzelfde merk (Büse) voor jassen, handschoenen en helmen (ROCC 680). Prima spul en ook nog eens betaalbaar...
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...
mooi man,rustig aan beginnen is het devies.Eens kijken wat hij doet en reageert. Bijv eens een gecontroleerde noodstop maken,eens uitwijken naar links en recht,kortom:kijken hoe de machine reageert op plotselinge bewegingen want mocht het eens gebeuren dat je een klein beetje kan verwachten wat hij doet en hoe jij daar mee omgaat.
100km is al een beste begintrip,blijf vooral enthousiast tegen over je vrouw zodat ze ook snel enthousiast word, leuke ritjes plannen opbouwend in afstand enz.
Veel plezierige en veilig km gewenst.
Even een "quickie" hoe hij er nu uitziet met stuurkappen en afsluitbare koffer. We wonen zo'n beetje in de rimboe dus ik heb wel wat plek om te oefenen @dutchmoose. Je hebt helemaal gelijk hoor! Na het ritje vandaag weet ik dat ik rustig aan moet beginnen. Het is allemaal erg wennen met één hand maar het gaat me lukken!
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...