Wel merk ik dat hij nog niet helemaal top staat afgesteld, dus project cq doel voor aankomende week wordt:
Testbank zoeken in de buurt.

Wel beetje lopen rondzoeken maar zijn niet veel in de buurt van Utrecht helaas.

is een Iridium bougie'tje
  is een Iridium bougie'tje
Grizzly700 schreef:werkt niet bij mijis een Iridium bougie'tje

toch geen bougie die zogenaamd xtra pk's geeft
  toch geen bougie die zogenaamd xtra pk's geeft 

, ze zeggen ook dat het gas reactie beter wordt.
 , ze zeggen ook dat het gas reactie beter wordt.

Klinkt een beetje als bijzondere benzine. Er wordt van alles beloofd wat in de praktijk niet meetbaar is of nauwelijks merkbaar.tjobbie schreef:heb ik er ook in zitten, ze zeggen ook dat het gas reactie beter wordt.

zit wat in maar aan de andere zijde worden deze bougies ook niet voor pietsnot ontwikkeld en gemaakt.Jazzy schreef:Klinkt een beetje als bijzondere benzine. Er wordt van alles beloofd wat in de praktijk niet meetbaar is of nauwelijks merkbaar.tjobbie schreef:heb ik er ook in zitten, ze zeggen ook dat het gas reactie beter wordt.

) maar gaat mij persoonlijk meer om dat deze bougie een vele male langere levensduur heeft dan andere.
 ) maar gaat mij persoonlijk meer om dat deze bougie een vele male langere levensduur heeft dan andere. alleen stond gelijk voor een vervelende verassing
  alleen stond gelijk voor een vervelende verassing  1vd voorbochten hadden ze vanuit fabriek geen flens gemaakt
 1vd voorbochten hadden ze vanuit fabriek geen flens gemaakt   , dus kan die niet monteren.
 , dus kan die niet monteren. en bij mij in de buurt worden ze niet vrolijk dan.
 en bij mij in de buurt worden ze niet vrolijk dan.

de dempers waren van mooi rvs glimmend en dan die lelijke voorbochten.
 de dempers waren van mooi rvs glimmend en dan die lelijke voorbochten.

zag ook dat je nu een leo met EC merk in je gamma hebt  ?? krijg je die ook in completen lijn of alleen maar als slip on ??
 zag ook dat je nu een leo met EC merk in je gamma hebt  ?? krijg je die ook in completen lijn of alleen maar als slip on ??