uploaden via image shacke
uploaden via image shacke
hoe kan ik foto's van 5.O megapixels uploaden via image shacke,ik heb de resolutie altijd omlaag gebracht naar VGA maar dan is de kwalitijd wat minder,maar nu zou ik deze willen behouden,als ik sommige foto's hier zie die zijn zo scherp en toch ook met hoge resolutie.
wie kan mij daar meer over vertellen.
greetz
greetz
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hier heb je de site http://imageshack.us/ je kan gewoon onder het vakje van bladeren de grote intoetsen van resize ik zet um altijd op 16inch.
Als hij te groot is dan moet je ff of picture it (of waar jij het mee doet het formaat aan passen) meestal in stnd rond de 2200 bij 1800 ze je um op 680 bij 540 ofzo.
dan gaat ie altijd.
Als hij te groot is dan moet je ff of picture it (of waar jij het mee doet het formaat aan passen) meestal in stnd rond de 2200 bij 1800 ze je um op 680 bij 540 ofzo.
dan gaat ie altijd.
-
- Quadracer
www.putfile.com , daar kan je ook foto's uploaden , daar kun je grotere foto's (van kb)uploade
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Ga naar Paint (zit op elke computer) en open hier je foto in. Ga in de menubalk naar Afbeelding, en dan uitrekken/hellen. Vul hier ipv 100 - 100 nu 60 - 60 in. Daarna kan je je foto wel uploaden en zoveel kwaliteit gaat er niet verloren.
Dat komt namelijk omdat als je je foto wilt uploaden dat tot een bepaalde grootte van het bestand kan. En jue bestand moet je dus eerst verkleinen om up te loaden. En daarna kan je nog altijd bij imageshack je formaat kiezen hoe die er uiteindelijk uit komt te zien.
Dat komt namelijk omdat als je je foto wilt uploaden dat tot een bepaalde grootte van het bestand kan. En jue bestand moet je dus eerst verkleinen om up te loaden. En daarna kan je nog altijd bij imageshack je formaat kiezen hoe die er uiteindelijk uit komt te zien.
- Red King
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: uploaden via image shacke
Als iedereen hier foto's gaat zetten van 3MB en meer, dan zal het rap gedaan zijn met "snel" even naar het forum te surfenstevo schreef:hoe kan ik foto's van 5.O megapixels uploaden via image shacke,ik heb de resolutie altijd omlaag gebracht naar VGA maar dan is de kwalitijd wat minder,maar nu zou ik deze willen behouden,als ik sommige foto's hier zie die zijn zo scherp en toch ook met hoge resolutie.
greetz
Suzuki - Kingquad