yo, zijn er mensen die iets afweten van ne laptop? ... ik zit met het volgende probleem, ik starte de laptop op en ineens kon ik ni meer windows openen , dus ik wil opstarten met veilige modus (wat normaal gaat) , maar nu , ik wou die met veilige modus opstarten maar dat gaat niet.?
zou ik hem kunnen opstarten met de bijhorende windows cd en dan zo laten herstellen met systeem herstel ofiets,?
iemand idee?
gelieve enkel te reageren als je er iets van kent , zodat het nog duidelijk is voor mij
ik heb net het zelfde voor gehad en heb alles op nieuw moeten instaleren
als ik wou opstarten dan melde hij direkt terug af
maar ik had wel een tweede harde schijf steken waar alles op geslagen staat en dan heb ik er nog eens één die ik in twee heb gedeelt dus dat zou jij ook kunnen doen als je er geen tweede kunt steken
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie! http://www.stolenquads.eu
Als je uw data van op uw harde schijf wilt behouden, zal je de harde schijf als tweede disk in een andere portable moeten steken. Als de schijf niet stuk is, kan de data nog gerecupereerd worden.
Als je je documenten zeker niet kwijt wil zijn, dan kan je ook je schijf uit je laptop nemen en die in een andere pc ofzo steken deze dan op slave zetten en opstarten via de master. zodat je vanop de master schijf alle bestanden op je slave kan zien en deze dan ook kan kopieren op bv een andere schijf, usb stick, uitwendige hd of op een cdtje kan branden. e dan kan je deze schijf formateren en windows dan opnieuw installeren
Opstart cd erin steken, op "R" drukken om Windows te herstellen. In opdrachtprompt dan de "fixboot" en "fixmbr" commands ingeven.
Anders zoals Steffen zei, HDD eruit halen en als Slave aansluiten op een andere laptop. Dan opstarten, belangrijke documenten kopiëren, op fouten scannen en desnoods formatteren.
jongens ,erg bedankt na een avondje zoeken en zoeken enz is het me gelukt , hij werkt weer, morgen vroeg alle beveiligings dingskes erop zetten en hopla , en oohja , mijn bestanden stonden in backup dus niks weg
Zeker dat je drivers is geinstalleerd van je geluid? anders moet je me maar eens zeggen met welk moederbord je werkt en zoek ik dit wel even op voor jou