rijden in akker
rijden in akker
Weet er iemand puur wettelijk gezien dan of ik mag rijden op den akker van mijn nonkel?Voor mijn nonkel is het geen probleem maar wettelijk gezien.Zou da ke willen weten.Alhoewel ik het toch ga doen maja.Woont daar wel nen kerel die nie den beste vriend is van mijne nonkel,kan die daar wa opzeggen?
Vrijdag komt mijn blasterke toe,zijn er dingen waar ge als beginelingske moet op letten,kwa tuimelen of omslaan.
Vrijdag komt mijn blasterke toe,zijn er dingen waar ge als beginelingske moet op letten,kwa tuimelen of omslaan.
-
- Easy Quadrider
Re: rijden in akker
eerst en vooral je quad goed laten inrijden, en om te rijden je een beetje leggen in de bochten om niet om teslaanberko schreef:,zijn er dingen waar ge als beginelingske moet op letten,kwa tuimelen of omslaan.
Re: rijden in akker
het is uwe nonkel zijne eigendom... dus 't is uve nonkel die zegt of 't magberko schreef:Weet er iemand puur wettelijk gezien dan of ik mag rijden op den akker van mijn nonkel?Voor mijn nonkel is het geen probleem maar wettelijk gezien.Zou da ke willen weten.Alhoewel ik het toch ga doen maja.Woont daar wel nen kerel die nie den beste vriend is van mijne nonkel,kan die daar wa opzeggen?
in dit geval mag je er rijden, dus GEEN probleem...
(ik veronderstel dat je je zorgen maakte om de politie? -->) kijk als je nonkel op zijn grond met een tractor aan 't rond rijden is, dan zal de politie hier niets over zeggen, want 't is zijne grond... allé, al bij al, er is geen probleem éh, you know what i mean!
als beginneling..eerst leren schakelen éh
trust me! als 't je eerste keer is dat je met zo'n ding rijd (met versnellingen) dan zal je in 't begin niet TE snel gaan rijden...
gewoon de feeling onder de knie krijgen, en dat is het...
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
buurman zal lachen een goe tweetakterke
en gewoon onthouden dat ne quad gene tweewieler is
en gewoon onthouden dat ne quad gene tweewieler is
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Als je toelating hebt van je nonkel om daar te rijden ben je al heel ver,maar strict wettelijk genomen mag je daar alleen rijden als je hiervoor een vergunning hebt en die gaat ge heel moeilijk vastkrijgen.
Als ik van u was ik zou zelfs nog niet beginnen aan die vergunning (zie ook andere topics) en zorgen dat er geen klachten komen van lawaaihinder of andere dan zal ook de politie wel een oogje dichtknijpen.
VEEL PLEZIER
Als ik van u was ik zou zelfs nog niet beginnen aan die vergunning (zie ook andere topics) en zorgen dat er geen klachten komen van lawaaihinder of andere dan zal ook de politie wel een oogje dichtknijpen.
VEEL PLEZIER
-
- Easy Quadrider
Kan het wel begrijpen voor die gast als er iemand heel de dag op een veld komt rijden en zo gedurende een week...
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Hebben ooit is de flikken gehad omda we op enen zijn land aant rijden waren, moesten dag derachter bij de flikken en die kwamen ons vertellen da we milieuvergunning en al nodig hadden! Hebben dan maar gezegd da we der zullen wegblijven hehe
van tegenwoordig moede voor alles een vergunning hebben
De mensen kunnen niets meer verdragen schandalig ist
van tegenwoordig moede voor alles een vergunning hebben
De mensen kunnen niets meer verdragen schandalig ist
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrider
leon-180pk schreef:wat mag je hier eigenlijk wel nog doen in belgié.
.........belastingen betalen
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Easy Quadrider