XENON bijverlichting voor quad (grizzly)
XENON bijverlichting voor quad (grizzly)
beste ,
heb tijdje terug op mijn grizzly op het stuur (draait mee) een bijverlichting gezet Hella Xenon DE (per 1 stuk te koop in handel ca 230 Euro)
moest kompakt, zeer licht en veel lichtopbrengst hebben
keuze is gevallen op de hella xenon DE en ben zeer tevreden van resultaat en gemak van plaatsing (is inclusief bedrading en relais)
noot :- je moet wel plaatst hebben om de balast onder te brengen wat bij grizzly geen probleem is ( naast aanzuig riemaandrijving vooraan)
- gaat aan met zelfde schakelaar als grootlichten
- is "slechts" 35 watt
link naar Hella voorbeeld voor op fiets + nuttige technische achtergrond informatie
http://members.home.nl/ienenpet/Xenon/Xenon.htm
heb tijdje terug op mijn grizzly op het stuur (draait mee) een bijverlichting gezet Hella Xenon DE (per 1 stuk te koop in handel ca 230 Euro)
moest kompakt, zeer licht en veel lichtopbrengst hebben
keuze is gevallen op de hella xenon DE en ben zeer tevreden van resultaat en gemak van plaatsing (is inclusief bedrading en relais)
noot :- je moet wel plaatst hebben om de balast onder te brengen wat bij grizzly geen probleem is ( naast aanzuig riemaandrijving vooraan)
- gaat aan met zelfde schakelaar als grootlichten
- is "slechts" 35 watt
link naar Hella voorbeeld voor op fiets + nuttige technische achtergrond informatie
http://members.home.nl/ienenpet/Xenon/Xenon.htm
Re: XENON bijverlichting voor quad (grizzly)
Post eens een foto aub
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Sorry maar vind het super lelijke dingen die DE serie.
De Micro serie vind ik dan nog het best, vroeger had ik zelfd de Comet serie op mijn Grizzly.
www.trailtech.net heeft nu MR16 HID die 30watt zijn met interne ballast.
200 € per stuk btw in
De Micro serie vind ik dan nog het best, vroeger had ik zelfd de Comet serie op mijn Grizzly.
www.trailtech.net heeft nu MR16 HID die 30watt zijn met interne ballast.
200 € per stuk btw in
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadracer
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Master
-
- Easy Quadrider
die heb ik online gekocht op ozn site ben ik vergetren
maar ik zie ze hier zelfs goedkoper staan
mijn vader heeft ze aangesloten zou niet weten hoe of wat Tuurlijk is dat echt xenon ze SPRINGEN aan zeg maar mooi spul !
alleen ik heb 12000 kelvin zie ik hier niet bij staan wat het verschil is dat ik meer blauw paars heb en niet dat witblauwe !
groetennnnnnn
maar ik zie ze hier zelfs goedkoper staan
mijn vader heeft ze aangesloten zou niet weten hoe of wat Tuurlijk is dat echt xenon ze SPRINGEN aan zeg maar mooi spul !
alleen ik heb 12000 kelvin zie ik hier niet bij staan wat het verschil is dat ik meer blauw paars heb en niet dat witblauwe !
groetennnnnnn
Het is voornamelijk wanneer de auto met xenon bijvoorbeeld een heuvel op rijd en je staat zelf bovenaan de heuvel. Als het aan mij lag dan werd dat xenon gedoe afgeschaft Maar schijnbaar zijn er veel mensen fan van, al komt dat meer door 'het leuke blauwe kleurtje' en het idee dat ze veel gaan zien in het donder, denk ik.
-
- Easy Quadrider
het is NIET verplicht ! het is verplicht bij auto die IN 2007 gemaakt zijn en XENON hebben. Alle oudere type's mogen het inbouwen ZONDER sproeiers.
En wat betreft de lichtopbrengst scheelt dat echt heel veel ! Ik weet niet wat voor xenon jij in die huur auto had maar zullen wel nep lampjes zijn geweest
En wat betreft de lichtopbrengst scheelt dat echt heel veel ! Ik weet niet wat voor xenon jij in die huur auto had maar zullen wel nep lampjes zijn geweest