vraagjes kfx 400

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
team green mcm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

vraagjes kfx 400

Bericht door team green mcm »

hoi manne enkele vraagjes

ik ben dus willem van de kawa quadwinkel :wink:

hierbij enkele vraagjes over de nieuwe kfx 400 homologatie

dus onder de echte freaks van jullie hoop ik dat iemand mijn vraag kan beantwoorden :wink:

ik merk als ik met onze klanten hun kfx rij de modellen VOOR de homologatiemodellen daar met de remmen op 4 wielen etc... dat dus mijn quad minder goed hgaat als de hunne mijn quad staat volledige uitlaatlijn rino op etc ... of dat dus de vroegere eeen andere carburator heeft ??? dat er een rondel in de uitlaat vanvoor steekt hadden we al gevonden wisten ze zelfs bij de invoerder niets van !!!!!!! :roll:

dus ze zullen nog wel iets gedaan hebben om deze quad minder hardt te laten gaan :roll: maar wat dat ben ik al eventjes aan het zoeken snelheid haalt ie genoeg maar zou beter moeten trekken

dus steken er nu mss kleiner sproeiers in als vroeger of ik zeg nu maar iets bv een tandje bij op het voorste tandwiel ... k weet het niet :roll:

dus ik ga al eens proberen met een kleiner tandwiel vanvoor 1 tandje minder

maar als jullie mss weten dat de carbu verandert is of etc ... dan ben ik juliie dankbaar :wink:

met vriendelike groet willem mcm :wink:
GO FAST ...OR GO HOME!
team green mcm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door team green mcm »

heb dus al eens gekeken is dus geen kleiner voorste tandwiel voor verkrijgbaar miljaar :roll:
GO FAST ...OR GO HOME!
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

kan je die carb niet vergelijken met een kfx van een van uw klanten ?
Dan kan je toch zien of die verschillend is.
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Hmm de nieuwere modellen hebben juist een 37mm carb ipv 36 dus dat zou zelfs beter moeten zijn...

Als er een rondel in de uitlaat zit en je haalt die eruit, dan moet de sproeiermaat misschien ook wat omhoog?
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Plaats reactie