zeg ik heb vraagje ik ben van plan men blaster helemaal te tune voor op de weg en hem te houde zijn hier nog mense die dan gdn hebbe of dit als plan hebbe hun blaster niet weg doen voor een raptor of z400 bv
is dit een goed idee of zou ik hem later weg doen voor hoger model ??
graag jullie mening
ja kweet het eigenlijk wel al kdenk ook dak later z'tje ga kope kost tegenwoordig niet zo veel meer eigenlijk he voor 6000 heb je een tweedehands dan gak nix meer tune maar verder spare
ja kwee het maar is dat niet genoeg voor op de baan spoorverbreders ander uitlaatje en ander voorkap maar maakt niet veel uit
kvind dat hij wel goed bolt op straat hoor
wouter hoe oud zijde? ik schat een 14jaar ofzo
wel binne 4jaar éh, dan koopte zoiezo iets zwaarders... dan vind je die Blaster persies een speelgoedquad, hoe hard ge 'm ook opgefokt hebt
Je kunt ook de tandwielen veranderen zodat het langer duurt voordat je op top zit, maar wel dattie sneller loopt. Zo kom je minder snel op top en spaar je het blok dus meer.
Vyrena schreef:Je kunt ook de tandwielen veranderen zodat het langer duurt voordat je op top zit, maar wel dattie sneller loopt. Zo kom je minder snel op top en spaar je het blok dus meer.
Helemaal waar, maar dat merk je wel serieus aan je acceleratie.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"