afstellen RAPTOR 660
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
afstellen RAPTOR 660
Mannen (& dames), kunnen jullie mij vertellen of het nodig is na het vervangen van het uitlaatsysteem t.w. Yoshimura dat de quad moet worden affgesteld??
Het probleem wat ik nu heb is dat het uitlaatsysteem helemaal oververhit raakt, gloeiend heet/rood
svp een tip wat ik moet doen, Dynajet?
Het probleem wat ik nu heb is dat het uitlaatsysteem helemaal oververhit raakt, gloeiend heet/rood
svp een tip wat ik moet doen, Dynajet?
Yamaha Raptor 660 2005 special edition
Subaru Impreza 2004 WRX Turbo
Chrome + Polish + design airbrush painting + all tuning parts + tires / montage.
www.quickandbrightperformance.nl
Chrome + Polish + design airbrush painting + all tuning parts + tires / montage.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Alfredo, wat bedoel je met SIG?
als hij gerejet is moet dan het probleem zijun verholpen denk je??
zie foto met oude GYT-R systeem origineel Yamaha
Weet je een goed adres om te laten rejetten??
ik weet 1 in Goes voor ruim Euro 375,00
ps bedankt voor je snelle reactie
als hij gerejet is moet dan het probleem zijun verholpen denk je??
zie foto met oude GYT-R systeem origineel Yamaha
Weet je een goed adres om te laten rejetten??
ik weet 1 in Goes voor ruim Euro 375,00
ps bedankt voor je snelle reactie
Sorry, ik bedoelde avatar (de foto onder je naam, hij vervormt het forum).
Ik weet dat je na het plaatsen van nieuw uitlaatsysteem, luchtfilter, ... altijd moet rejetten, anders loopt je motor te arm (of te rijk, maar meestal zorg je voor een betere luchtstroming en heb je dus een grotere sproeier nodig). Als je dit niet doet, heb je kans dat je motorblok overhit geraakt en vastloopt.
Je zal ook merken dat de prestaties van je quad er op vooruit zullen gaan
Waar woon je ergens? 375,00 lijkt mij verschrikkelijk veel voor een rejet, ik zou eerder aan 1/3 van de prijs denken ofzo (met Dynojet kit inbegrepen)
EDIT - Ow, ik zie net dat je in Spijkenisse woont. Ik heb geen flauw idee waar je daar een dealer vindt die dat kan doen, maar er zitten hier een aantal Nederlanders die dat wel zullen weten
Ik weet dat je na het plaatsen van nieuw uitlaatsysteem, luchtfilter, ... altijd moet rejetten, anders loopt je motor te arm (of te rijk, maar meestal zorg je voor een betere luchtstroming en heb je dus een grotere sproeier nodig). Als je dit niet doet, heb je kans dat je motorblok overhit geraakt en vastloopt.
Je zal ook merken dat de prestaties van je quad er op vooruit zullen gaan
Waar woon je ergens? 375,00 lijkt mij verschrikkelijk veel voor een rejet, ik zou eerder aan 1/3 van de prijs denken ofzo (met Dynojet kit inbegrepen)
EDIT - Ow, ik zie net dat je in Spijkenisse woont. Ik heb geen flauw idee waar je daar een dealer vindt die dat kan doen, maar er zitten hier een aantal Nederlanders die dat wel zullen weten
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik zou zeggen wanneer je uitlaat de warm word je sproeier te klein is. Hij is te arm.
En daardoor koelt die niet goed (benzine koelt ook).
Gr
En daardoor koelt die niet goed (benzine koelt ook).
Gr
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Kees en als ik de dynojet erop los laat moet het verholpen zijn denk je??