dealer gezocht voor rejetten (dynojet) Raptor 660
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
dealer gezocht voor rejetten (dynojet) Raptor 660
beste mensen,
ik zoek een dealer of ervaren monteur voor het rejetten van mijn Raptor 660 (Dynojet incl. kit),
ik zoek een dealer of ervaren monteur voor het rejetten van mijn Raptor 660 (Dynojet incl. kit),
Yamaha Raptor 660 2005 special edition
Subaru Impreza 2004 WRX Turbo
Chrome + Polish + design airbrush painting + all tuning parts + tires / montage.
www.quickandbrightperformance.nl
Chrome + Polish + design airbrush painting + all tuning parts + tires / montage.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
thanks voor de avatar
ga gelijk even de website van tovami checken, maar volgens mij is dat dezelfde als die ik bedoel van Ruud Freriks
ga gelijk even de website van tovami checken, maar volgens mij is dat dezelfde als die ik bedoel van Ruud Freriks
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Ralph,
wat is de totaal prijs voor de dynojet + kit + filter
ik had een keeer gebeld en kwam op ruim Euro 375,00
nu heb ik vernomen op het forum dat dit veel te duur is
laat me ff weten??
wat is de totaal prijs voor de dynojet + kit + filter
ik had een keeer gebeld en kwam op ruim Euro 375,00
nu heb ik vernomen op het forum dat dit veel te duur is
laat me ff weten??
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
ja klopt je moet de kit wel appart kopen en volgens mij toch ook een nieuwe luchtfilter
volgens mij is Ralph van Tovami dus ik hoop dat hij me nog eens duidelijk kan opgeven wat de totale kosten zijn,
Hopelijk is daarna mijn probleem van oververhitting uitlaatsysteem verholpen (of niet Ralph??)
Ik heb nu een compleet uitlaatsysteem van Yoshimura eronder zitten maar bij hoge constante snelheid raakt mn uitlaatbocht + demper oververhit en gaat gloeien, vlammen komen uit de demper etc.
volgens mij is Ralph van Tovami dus ik hoop dat hij me nog eens duidelijk kan opgeven wat de totale kosten zijn,
Hopelijk is daarna mijn probleem van oververhitting uitlaatsysteem verholpen (of niet Ralph??)
Ik heb nu een compleet uitlaatsysteem van Yoshimura eronder zitten maar bij hoge constante snelheid raakt mn uitlaatbocht + demper oververhit en gaat gloeien, vlammen komen uit de demper etc.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
jumpingjet kan ook zou eens bel maar een naar toe
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Hee Ralph
ben jij het??
Ik ben die gozer van die Raptor 660
ik heb jou een paar keer gesproken en ben bij je langs geweest voor die race koppeling, remember??
je zou nog voor me kijken of je die deksel van mn waterpomp kon bestellen, is dat nog gelukt??
Ik ben nu op vakantie in de US en kan hem hier makkelijk meenemen, kosten zijn ongeveer Euro 30,00
laat me ff weten
ben jij het??
Ik ben die gozer van die Raptor 660
ik heb jou een paar keer gesproken en ben bij je langs geweest voor die race koppeling, remember??
je zou nog voor me kijken of je die deksel van mn waterpomp kon bestellen, is dat nog gelukt??
Ik ben nu op vakantie in de US en kan hem hier makkelijk meenemen, kosten zijn ongeveer Euro 30,00
laat me ff weten
Nee, ik ben niet van Tomavi, ik ben van Quad Tuning en jij bent Rachid als ik het goed heb, of niet?
Officieel geimporteerde K&N filters zijn erg duur, alleen zo'n pre-filter hoesje voor een powerlid kost al 90 euro dacht ik. Terwijl je er in Amerika misschien hoogstends 20 euro voor betaald.
De jetkits voor de Raptor 660 zijn wel duur, omdat het voor twee carburateurs is. Ik denk dat zo'n jetkitje al 100 euro of meer kost. Dan komt er nog een dynorun bij en een filter, dan zit je wel op 375 euro denk ik
Wilde je dat kapje nog hebben? Heb je gekeken naar dat andere plaatje wat ik had laten zien in de mail?
Officieel geimporteerde K&N filters zijn erg duur, alleen zo'n pre-filter hoesje voor een powerlid kost al 90 euro dacht ik. Terwijl je er in Amerika misschien hoogstends 20 euro voor betaald.
De jetkits voor de Raptor 660 zijn wel duur, omdat het voor twee carburateurs is. Ik denk dat zo'n jetkitje al 100 euro of meer kost. Dan komt er nog een dynorun bij en een filter, dan zit je wel op 375 euro denk ik
Wilde je dat kapje nog hebben? Heb je gekeken naar dat andere plaatje wat ik had laten zien in de mail?
Je probleem met oververhitting komt puur doordat hij te weinig benzine krijgt met die nieuwe uitlaat.
Is dus verholpen als je hem goed afstelt met de jetkit (of met twee doodgewone sproeiertjes van 5euro p/stuk, kan ook )
Is dus verholpen als je hem goed afstelt met de jetkit (of met twee doodgewone sproeiertjes van 5euro p/stuk, kan ook )
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Daar knelt het schoentje.Ralph schreef:Moet je wel precies weten welke
Maar als je zoekt op internet kun je wel een indicatie vinden denk ik. Bovendien kun je vaak sproeiers omruilen bij de betere dealers.
DQT -Dangerous Quadracing Team-