iemand ervaring met kymco maxxer 300 wel of niet goede quad

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
broozi
Quadfanaat
Quadfanaat

iemand ervaring met kymco maxxer 300 wel of niet goede quad

Bericht door broozi »

graag jullie experteize hier over heb net een kymco maxxer aan gekocht
wat kunnen jullie mij hier over vertelen + waar kan ik terecht voor andere stukken zoals uitlaten lucht filters sproeiers tand wielen veertjes en wat zijn de beste merken die er voor bestaan
coragjo
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door coragjo »

kymco = grootste briel had er 12 in mijn verhuur zaak na 2 maanden allemaal stuk,dan pgo aangeschaft na 8 maanden leven ze nog,dus mijn keuze is vrij snel gemaakt kymco=chinese briel
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

coragjo schreef:kymco = grootste briel had er 12 in mijn verhuur zaak na 2 maanden allemaal stuk,dan pgo aangeschaft na 8 maanden leven ze nog,dus mijn keuze is vrij snel gemaakt kymco=chinese briel
Met die uitspraak moet je voorzichtig zijn, een quad verhuren is nog iets anders dan eentje voor persoonlijk gebruik houden. Ik durf wedden dat je huurders een oerdegelijke Blaster stuk krijgen, als ze er wat mee gaan "spelen" en de stoere gast uit gaan hangen. :roll:
coragjo
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door coragjo »

Alfredo schreef:
coragjo schreef:kymco = grootste briel had er 12 in mijn verhuur zaak na 2 maanden allemaal stuk,dan pgo aangeschaft na 8 maanden leven ze nog,dus mijn keuze is vrij snel gemaakt kymco=chinese briel
Met die uitspraak moet je voorzichtig zijn, een quad verhuren is nog iets anders dan eentje voor persoonlijk gebruik houden. Ik durf wedden dat je huurders een oerdegelijke Blaster stuk krijgen, als ze er wat mee gaan "spelen" en de stoere gast uit gaan hangen. :roll:
noppe heb altijd eentje voormezelf om soms mee te rijden om te kijken of ze voorzichtig zijn of als ik rondritten organiseer ,en heb er evenveel problemen mee,toevoer brandstof verstopt iedere keer,vastlopers,remmen gaan maand mee,veren zijn direct stuk en kan zo doorgaan , www.rentforfun.be
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Nogtans is Kymco de best verkochte quad in Frankrijk en hebben ze er zelfs een aparte klasse (competitie) voor. Naar horen zeggen (en lezen op dit forum) is het een uitstekende prijs/kwaliteit quad.
Joel
Quadrider
Quadrider

Bericht door Joel »

Alfredo schreef:Nogtans is Kymco de best verkochte quad in Frankrijk en hebben ze er zelfs een aparte klasse (competitie) voor. Naar horen zeggen (en lezen op dit forum) is het een uitstekende prijs/kwaliteit quad.
Da vindt ik ook, ene vriend van mij verkoopt o.a Kymco en ik heb er nog gene geweten met stukken aan!!
YFM 700R
broozi
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door broozi »

weten jullie meschien ook waar ik terecht kan uitlaten - sproeiers - luchtfilters en andere benodigdheden
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

broozi schreef:weten jullie meschien ook waar ik terecht kan uitlaten - sproeiers - luchtfilters en andere benodigdheden
vanwaar ben je ergens als ik vragen mag?
broozi
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door broozi »

van antwerpen
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

In A'pen ken ik ni direct Kymco dealers, maar als afstanden je niet afschrikken kan je in Kluisbergen terecht bij The Paddock.
Frank heeft wat Kymco's in verhuur en verkoopt ook "tuning"

Ik vind de Kymco een bijzonder treffelijke quad prijs/kwaliteit. Je mag niet verwachten dat een Maxxer hetzelfde gevoel geeft dan een Yamaha350, maar hij kost dan ook stukken minder.

In het huidige Quad Activ Magazine staat een test van de Maxxer300. Ik vond hem qua rijden aanleunen bij de KXR250, al biedt de motor wat betere prestaties maar zeker nog niet spectaculair te noemen.
Een Maxxer is de ideale "wandelquad" waarmee je ook onverhard je zin kan doen. Probeer er echter geen halsbrekende toeren mee uit te halen, want dan zit je gegarandeerd met brokken, daar zijn ze niet voor gemaakt.

In Frankrijk staan ze idd op nummer 1, maar daar zit de mogelijkheid tot inschrijven voor iets tussen. Kymco is overigens Taiwanees en niet Chinees :wink:
When going gets tough, the tough get going
broozi
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door broozi »

bedankt voor de respons mensen jullie horen nog van me sluuuukes
broozi
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door broozi »

dus offraodcross is daar dan ni bij of ni al te gek doen
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

broozi schreef:dus offraodcross is daar dan ni bij of ni al te gek doen
Leef je er maar eens lekker mee uit, maar besef gewoon dat je kosten gaat hebben als je echt op een parcours gaat rijden. Voor de rest moet hij zowat elke veldweg en bospad aankunnen :)
XrazyRider
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door XrazyRider »

@ broozi : neem eens kontakt op met ATT Racing, site hieronder, zijn zoon rijdt zelf met een Kymco 250 met wat aanpassingen. Ben al twee jaar met hen naar Ardeche geweest met de Kymco erbij en ben steeds verbaasd van wat die 250 met vario kan; Ook de vettige trippen in Doel en omstreken schuwt hij niet. Prijs/kwaliteit mijn inziens zeer goed.
Na jaren enduro sinds 19.02.2004 eindelijk
een quad. Blaster model 2003.
Sinds 08/07/2004 een Suzuki ltz 400
http://www.attracing.be
broozi
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door broozi »

bedankt xrazy ben vandaag langs geweest bij att en nu tenminste een beetje deftige uitleg gehad over alles meschien in de toekomst rijd ik wel eens mee met jullie eerst de qaud wat gewoon worden thx
Plaats reactie