Reeds een paar dagen ben ik op zoek in de archieven van dit forum naar info door en vind geen antwoord op mijn vragen.
Ik wil een quad kopen, niet om mee te gaan cruisen zoals de meesten, maar als werktuig in de tuin.
't Lijkt me handiger dan een kruiwagen en wendbaarder dan een tractor -wat ook een alternatief is.
Zijn Bombardier, Polaris of Kawa de aangewezen merken voor dit werk van trekken, sleuren en manouvreren aan lage snelheden?
Als de prijzen voor quads in Europa ongeveer dezelfde zijn, waarom kosten ze in Engeland minder dan de helft van wat ze hier kosten.
Waar zit het addertje???
Alvast bedankt,
Gcar uit Schorisse
Vragen van nieuwkomer
wij hebben een kodiak da we gebruiken voor in de tuin, da machine doe echt alles da we willen dat ie doet en het is nochtans nie de nieuwste, van '96. we hebben er al bomen mee omgetrokken, wortels uit de grond getrokken en met een remorque erachter kunnen we makkelijk alles wegdoen en naar het containerpark voeren. Onze quad trekt volgens ons toch wel 1500kg, ie zuipt wel veel dan, ma ie ga vooruit. dus yamaha is zeker ook bruikbaar in de tuin.