Banshee 350 en de snelheid??

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
shy fx
Quadrider
Quadrider

Banshee 350 en de snelheid??

Bericht door shy fx »

hallo jonges ik ben nieuw hier omdat ik het een en ander moet weten over de banshee en de raptor 350. Ik wil graag een quad kopen voor op de weg een ook een beetje voor de cross natuurlijkmaar nu is mijn vraag welke quad kan ik beter kopen qua onderhoud en overige kosten en dat soort dingen want banshee heeft van alles 2 stuks en raptor niet alleen het verleidelijke aan de banshee is het is 2takt en heeft rond de 40 pk en das meer den de raptor 660 wat is gelezen heb en het aantrekkelijke aan de raptor is dat hij iets goedkoper is en 1 cil enzo dus denk ik minder onderhoud wie kan mij wat vertellen over deze quads of heeft iemand een alternatief?????

greetzz
Laatst gewijzigd door shy fx op vr 10 feb, 2006 19:17, 2 keer totaal gewijzigd.
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Re: Banshee 350 vs raptor 350

Bericht door mr. »

shy fx schreef:hallo jonges ik ben nieuw hier omdat ik het een en ander moet weten over de banshee en de raptor 350. Ik wil graag een quad kopen voor op de weg een ook een beetje voor de cross natuurlijkmaar nu is mijn vraag welke quad kan ik beter kopen qua onderhoud en overige kosten en dat soort dingen want banshee heeft van alles 2 stuks en raptor niet alleen het verleidelijke aan de banshee is het is 2takt en heeft rond de 40 pk en das meer den de raptor 660 wat is gelezen heb en het aantrekkelijke aan de raptor is dat hij iets goedkoper is en 1 cil enzo dus denk ik minder onderhoud wie kan mij wat vertellen over deze quads of heeft iemand een alternatief?????

greetzz

hey ik rij banshee ik vind het een perfecte quad maar voor op de weg is de raptor 350 fijner omdat hij wat minder aggresief is en het is 4takt dus rijd het wat relaxter en als je zou moetu tanken bij een bezinestation is de raptor ook fijner want daar kan je gwoon euro 95 in gooie bij de banshee moet je ook mengen :)
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

De Banshee is 2x zo snel als de Raptor350 (kwa acceleratie dan)
De Raptor350 verbruikt 1/3e ofzo van de Banshee.

Ze zijn niet te vergelijken.
De Banshee is een racemachine en de Raptor vooral een recreatie machine.
Als je rustig rond wil toeren op de baan -> Raptor350
Als je als een F1-piloot rond wil scheuren op de baan -> Banshee350

Houd er rekening mee dat een Banshee VEEL zuipt EN dat hij op mengsmering loopt, dwz zelf mengen.

Ze zullen beiden lang meegaan bij "normaal" gebruik, maar de Raptor350 toch wat langer aangezien dit een 4takt is.

Verder -> SEARCH ;)

Succes met je keuze.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
shy fx
Quadrider
Quadrider

Bericht door shy fx »

Ik ben zoon race monster ik hou van super snel optrekken ook al mag je maar 50km/h rijden dan ben ik er in 2 sec :P

Er moet dus mengsmeer in bij die banshee is dat de zelfde smering als van de brommer?? en wat is het verbruik van zoon ding 1 op 15
en de pk's zover jullie weten?

Raptor is dus wat minder agressief maar niet zo snel en wat is het verbruik?? en de pk's zover jullie weten?
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

je smeert best met castrol olie , tss, of eender wat !
verhouding tss de 1/35 en de 1/40

pk's standaard is ongeveer 44 pk (52 op motor)

na wat tunen (uitlaten, filter, cilderkop, poorten bewerken = 60-65 pk met gemak !

als je dan op straat rijdt best tandje meer leggen 15T

als je dan in 6de pin zit +- 150 km/h (na tuning)

standaard rijdt hij zo'n 120 km/h

voila uitleg van ex-banshee eigenaar :wink:

grtzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
shy fx
Quadrider
Quadrider

Bericht door shy fx »

daar ben is dus naar opzoek naar banshee met kenteken heeft miss iemand een link waar zoiets staat ronde de €5000
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Je hebt een PM.

shy fx
Quadrider
Quadrider

Bericht door shy fx »

PM???

Hey maar hoe zou ik dat moeten doen als ik ee banshee koop want er zijn maar enkele benzine stations die mengsmeer verkopen dus je kan niet echt lange afstanden gaan rijden help??
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

shy fx schreef:PM???

Hey maar hoe zou ik dat moeten doen als ik ee banshee koop want er zijn maar enkele benzine stations die mengsmeer verkopen dus je kan niet echt lange afstanden gaan rijden help??
Je hebt een Privebericht. Zie rechtsboven, You have 1 new message.
Als je erop klikt dan kun je het bericht lezen. Weet nog een Banshee te staan voor je.

Lange afstanden kun je busje olie meenemen en mengen bij het tankstation (gewoon in de tank gooien).

shy fx
Quadrider
Quadrider

Bericht door shy fx »

weet jij de smering ook precies??
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Nee, maar zat Bansheerijders op het forum helpen je vast graag ;)

mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

shy fx schreef:daar ben is dus naar opzoek naar banshee met kenteken heeft miss iemand een link waar zoiets staat ronde de €5000
voor 5000€ zul je nimmer een banshee met nederlands kenteken vinden..en omdat je het de hele tijd over het benzine verbruik hebt,kun je beter geen banshee kopen,je koopt een banshee niet voor de zuinigheid,maar voor de brute/felle pk`s dat er uit komt,en die worden mogelijk gemaakt door de benzine die er bij lange doorheen loopt..
mijn advies-koop een derbi 250 voor 5 ruggen(of zoiets vergelijkbaars),maar iig GEEN chinese rommel..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

shy fx schreef:PM???

als je de banshee heel wil houden zeker geen tweetakt kant en klaar tanken
weet jij wat voor olie ze gebruiken
maar zeker niet het beste spul waar wij onze quads mee verwennen
je kan beter dure olie kopen dan dure reparatie laten doen
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Amen. Misschien is invoeren een optie? Al denk ik dat je dan even duur uit bent.

shy fx
Quadrider
Quadrider

Bericht door shy fx »

ja banshee is wel het mooiste en het verbruik maak me eigenlijk niet zo uit ik wilde het gewoon ff weten altijd handig ik moest voor mijn crossbrommer als ik een dag ging crossen 5 tot 6 X tanken op een dag
en dan een 6 liter tank smering 1 op 50 €1,70 de liter dus alleen die zoop 1 op 20
Plaats reactie