Nieuw evenement in Zwolle
Nieuw evenement in Zwolle
Dit is allemaal nog een ideetje, het gaat dan in samenwerking met de IJsselhallen in Zwolle.
Indoorbaan in de IJsselhallen in Zwolle (Nederland - Overijssel)
Er ligt een harde baan gemaakt van leem, deze kan gebruikt worden voor wedstrijden of misschien nog vrij-rijden. Een afbeelding van deze baan volgt later (kan geen FTP uploads doen hier).
Wat is er te doen:
- MX wedstrijd op de baan
- Utility wedstrijd (mogelijk een modderbad en misschien nog wat trail rijden over bijvoorbeeld boomstammen)
- Dragrace (afhankelijk van of er genoeg ruimte is, eventueel op de mx baan)
Wanneer er genoeg mensen komen wordt het ook intressant voor sponsoren, dus dat betekent dan een paar standjes van bedrijven.
Met veel bezoekers en sponsoren is het misschien ook nog mogelijk om bijvoorbeeld een freestyle rijder een show te laten geven.
Prijzen:
Dit hangt ook weer helemaal af van de sponsors, maar er moeten wel leuke prijzen te regelen zijn denk ik.
Toegangsprijs schat ik op ongeveer 10 of 15 euro, dan mag je meedoen met wedstrijden en heb je toegang.
Nu is aan jullie dus de vraag, lijkt je dit wat? Er is misschien iets te regelen met kamperen buiten de hal. Het zal plaatsvinden in begin januari.
Heb je ook nog ideeen? Dan mag je die hier kwijt.
Graag alleen ja stemmen als je het serieus van plan bent!
Indoorbaan in de IJsselhallen in Zwolle (Nederland - Overijssel)
Er ligt een harde baan gemaakt van leem, deze kan gebruikt worden voor wedstrijden of misschien nog vrij-rijden. Een afbeelding van deze baan volgt later (kan geen FTP uploads doen hier).
Wat is er te doen:
- MX wedstrijd op de baan
- Utility wedstrijd (mogelijk een modderbad en misschien nog wat trail rijden over bijvoorbeeld boomstammen)
- Dragrace (afhankelijk van of er genoeg ruimte is, eventueel op de mx baan)
Wanneer er genoeg mensen komen wordt het ook intressant voor sponsoren, dus dat betekent dan een paar standjes van bedrijven.
Met veel bezoekers en sponsoren is het misschien ook nog mogelijk om bijvoorbeeld een freestyle rijder een show te laten geven.
Prijzen:
Dit hangt ook weer helemaal af van de sponsors, maar er moeten wel leuke prijzen te regelen zijn denk ik.
Toegangsprijs schat ik op ongeveer 10 of 15 euro, dan mag je meedoen met wedstrijden en heb je toegang.
Nu is aan jullie dus de vraag, lijkt je dit wat? Er is misschien iets te regelen met kamperen buiten de hal. Het zal plaatsvinden in begin januari.
Heb je ook nog ideeen? Dan mag je die hier kwijt.
Graag alleen ja stemmen als je het serieus van plan bent!
-
- Quadrider
-
- Quad Expert
-
- Quadracer
-
- Quadracer
ik ga dan zeker kome!
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering