nee nu niet maar men lichten schijnen enorm fel bij volgas en zogoed als niet op ralenti daarom en ook ik zou graag een stel ver strallers willen bij zetten bv zoals een banshee
dacht bij mezelf dat het misschien beter was om een batterij te steken als je ook lichten wil bij zetten en dat de pinkers ook beter zouden werken zeker bij stilstaant aan het roodlicht de mensen zien dat dus niet branden heb er al opmerkingen overgehad heb ze er dan maar afgezwierd maar men vriendin kan daar ni goe mee lachen ze vind het veiliger met pinkers en ik ook
vanpee jelle schreef:dacht bij mezelf dat het misschien beter was om een batterij te steken als je ook lichten wil bij zetten en dat de pinkers ook beter zouden werken zeker bij stilstaant aan het roodlicht de mensen zien dat dus niet branden heb er al opmerkingen overgehad heb ze er dan maar afgezwierd maar men vriendin kan daar ni goe mee lachen ze vind het veiliger met pinkers en ik ook
als je maar net genoeg stroom hebt om je lichten te laten branden dan zouy ik het afraden om een batterij te steken,die ga je om de 5 voet mioeten herladen omdat je motor niet genoeg stroom levert, wat je kan proberen is om allemaal lampjes van minder wattage te steken
en hoe ga je de batterij aansluiten op de ontsteking zodat deze opgeladen blijft?is mischien wel mogelijk maar niet zo simpel als je het mij vraagt.maar ja wie ben ik?elke keer batterij opladen als je lichten half uurke gebrand hebben is toch niet te doen??
toch wel simpel, achter je gelijkrichter aftappen naar een batterij die op zijn toer als een soort weerstand fungeert, dan laadt hij op, en vanop je batterij dan je lichten aansluiten. Juist toch???