ketting vet
-
Sharky #3
- Quad Master

Het is slechter als er zand in KLEEFTstompie schreef:juist wel hé ralph, als het niet echt aan je ketting kleeft vliegt het eraf als je aan het rijden bent . gevolg: geen gesmeerde ketting meer en je spatborden hangen vol met vet
Dit zand slijt je ketting uit...
beter regelmatig smeren, dan zo'n kleefvet...
-
stompie
- Quadrunner

- Contacteer:
daar heb je dan ook weer gelijk inSharky #3 schreef:Het is slechter als er zand in KLEEFTstompie schreef:juist wel hé ralph, als het niet echt aan je ketting kleeft vliegt het eraf als je aan het rijden bent . gevolg: geen gesmeerde ketting meer en je spatborden hangen vol met vet
Dit zand slijt je ketting uit...
beter regelmatig smeren, dan zo'n kleefvet...
--HoNdA 400--
-
yfz-450 king of the quads
- Quadrider

wd-40 spuit ik me ketting altijd mee in blijft geen zand aan hangen, en je ketting gaat ook niet roesten

yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
Er zijn ook kettingsprays die wel de ketting smeren maar waar geen vuil aan kleeft. Bijvoorbeeld die van Wally, WD-40 (volgens YFZ) en Motorex Offroad.stompie schreef:juist wel hé ralph, als het niet echt aan je ketting kleeft vliegt het eraf als je aan het rijden bent . gevolg: geen gesmeerde ketting meer en je spatborden hangen vol met vet
NOVATIO!!! ik blijf het herhalen!! de beste smeerolie, spray die er is
je krijgt er trouwens ook alles mee los,heb je een moer die vaststaat! ff novatio spray op en los! ik ga daar is een fotoke van trekken van die spuitbus!
je krijgt er trouwens ook alles mee los,heb je een moer die vaststaat! ff novatio spray op en los! ik ga daar is een fotoke van trekken van die spuitbus!
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Contacteer:
Re: ketting vet
Lees ook eens deze Sticky, he, raymanrayman schreef:hallo
welk ketting vet gebruik ik het best
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... 20&start=0
...als je nog komt lezen
(grapje)
ik heb in tijde eens olie gebruikt van het werk. Een soort teflon olie maar dan in spray. Het was olie die bestendig was voor hoge belastingen, zoals ketting van quad, moto en weet ik veel. Moet zeggen dat die olie serieus plakte. Terwijl er dan nog een ander type was voor normale belastingen en dat was zo gladdig als iets
Ik denk dat er een verband moet zitten tss het plakken en gladdig zijn van olie.
Ik zuig dit niet uit mijn duim, dit was wat er op het kenplaatje stond van de sprays. Z
Zelf gebruik ik nu denicol olie voor karts en die plakt ook serieus.
Mvg
Ik denk dat er een verband moet zitten tss het plakken en gladdig zijn van olie.
Ik zuig dit niet uit mijn duim, dit was wat er op het kenplaatje stond van de sprays. Z
Zelf gebruik ik nu denicol olie voor karts en die plakt ook serieus.
Mvg
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
ik gebruik altijd wd-40 werkt goed en zand plakt niet aan de ketting
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder