Af en toe werkt m'n neutral-ledje van mijn warrior niet meer goed, het flikkert dan of het werkt gewoon niet.
Als ik dan even aan de neutral-switch draai of met het kabeltje beweeg, werkt het terug.
Ik denk dus dat die niet meer goed contact maakt of misschien wat vuil op de aansluiting.
Weet er iemand of ik die neutral-switch gewoon kan losdraaien of moet ik eerst olie aflaten ?
neutral switch warrior
Re: neutral switch warrior
Zoek eens op de tekeningen op de onderstaande site!Weet niet hoe het bij een warrior is maar bij een Raptor loopt de olie er gewoon uit als je het contact wil losdraaien!JohnBeton schreef:Af en toe werkt m'n neutral-ledje van mijn warrior niet meer goed, het flikkert dan of het werkt gewoon niet.
Als ik dan even aan de neutral-switch draai of met het kabeltje beweeg, werkt het terug.
Ik denk dus dat die niet meer goed contact maakt of misschien wat vuil op de aansluiting.
Weet er iemand of ik die neutral-switch gewoon kan losdraaien of moet ik eerst olie aflaten ?
http://www.yamaha-motor.com/sport/parts/home.aspx gewoon atv parts ingeven,jaartal en model!
Greetz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"