ik heb al een volledig uit laat lijn van ninja ,+een delorto carb, maar ik ben nog ni tevreden weten jullie nog nieuwe dingskes voor meer power en nm
tuning van een maxxer 300 van kymco
tuning van een maxxer 300 van kymco
weten jullie wat ik nog kan doen.
ik heb al een volledig uit laat lijn van ninja ,+een delorto carb, maar ik ben nog ni tevreden weten jullie nog nieuwe dingskes voor meer power en nm

een nieuwe quad kopen die meer cc heeft
nee anders een nieuwe cdi, nokkenas,.
ik weet niet wat er allemaal beschikbaar is voor deze quad
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
Vincenzo
- Quad Expert

ik denk wat jij noemt dat ze dat nie maken voor die quad een andere demper kan je wel vinden en een andere carbu maar dan ga je zelf moeten knutselenSebastien schreef:een nieuwe quad kopen die meer cc heeft![]()
![]()
-
steve010181
- Toeschouwer

Re: tuning van een maxxer 300 van kymco
Oei jammer heb ook een Kymco met andere uitlaat en was ook op zoek voor hem wat op te fokken.