Voorbanden
Voorbanden
Mijn voorbanden zijn bijna versleten na 1.5jaar nu zoek ik rustig naar een paar vervangende schoenen.
ik had razr's 21", super tevreden over. terug deze nemen of zijn er andere merken die ook wel erg goed presteren op allround parcours?
ik had razr's 21", super tevreden over. terug deze nemen of zijn er andere merken die ook wel erg goed presteren op allround parcours?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
nu is er zo'n razr band , k geloof het profiel dat keesie nu liet zien , met razr in het groen op de zijkant , kost €150 per stuk enkel omdat de 2 buitenste rijen schuin staan
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
idd alfa weinig geld en een heel goede bandAlfA schreef:Ik heb nu al 'n tijdje die voorbanden van Innova liggen, dezelfde als Bansheeboy, en ben ik héél tevreden over
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
kenda klaw is idd een zeer goed band.
Maar als je ze bestelt moet je eigenlijk een maat groter bestellen dan je ze moet hebben, ik heb 21" voorbanden en zijn bijna 3 cm kleiner dan de orginele 21" banden.
Maar als je ze bestelt moet je eigenlijk een maat groter bestellen dan je ze moet hebben, ik heb 21" voorbanden en zijn bijna 3 cm kleiner dan de orginele 21" banden.
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
@Hanzie: "doet ie het beetje goed op alle terrein? wil hem zowel op pleinen zoals neeroeteren gebruiken als lommel enz..."
@ dutje:
i razr is hieronder, vind ik niet zo...
:
@ dutje:
he maat, het is razr2 op de foto hierboven,Dutje#82 schreef:I razr speciaal voor XC zachte rubber voor perfect ''hook up'' nja als ze nits kunnen uitvinden zou het saai zijn
holeshot heeft wel 8 verschillende versie's
grtzzzz
i razr is hieronder, vind ik niet zo...
: