km-teller raptor 700
km-teller raptor 700
ben vandaag achter mijn quad gegaan(raptor 700).heb nu een vraagke:de teller van bij de kit werkt niet 100%.vb.aanduiding van benzine.heeft er nog iemand dit probleem.
Die is niet aangesloten, de meeste dealers plakken deze zelfs af.suge schreef:staat toch aangeduid in het boekske vd teller.maar wat je normaal kan zien op de quad zoals,brandstof,achteruit,neutraal;enz...moet je ook op de teller zien en dat is het geval niet.heeft er nog iemand daar problemen mee?
heb het zelfde probleem is een teller van die inschrijvings kitsuge schreef:dus ik ben niet de enige met zo'n teller die niet 100percent werkt.
www.quadtuning.be stay tuned!
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
-
yahmmy the one
- Quadrunner

-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Nieuwe zijn trouwens beschikbaar van Trailtech met permanente verlichting. Tellers zijn binnen, houders zijn momenteel nog niet leverbaar.yahmmy the one schreef:man gooit die stomme kit er toch af, enkel klodden mee![]()
ik heb er ene van trailtech, ben daar anders wel content van
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
brandstofmeter staat er niet op , maar je kan wel met de dagteller werken van zo een km teller , je zet gewoon uwe dagteller op 0 als je u bakje vol gedaan hebt , en dan rijden maar en als die dan leeg is weet je hoeveel km je hebt geredensuge schreef:staat op die van endurance een brandstofniveau op.dat je kan zien of je brandstof bijna leeg is.
en zo kan je de volgende keer zien waneer u bakje leeg is
in de toekomst .....