er is heel wat aan veranderd tov 2005, de kenners onder jullie zullen wel merken wat allemaal. Ik wacht nog enkel op mijn hiper velgen die één dezer zullen aankomen

stickerset is van prima kwaliteit en relatief simpel om te kleven, enkel haardroger bij de hand houden, ik heb de set gekleeft bij een temperatuur van 0-1°, niet ideaal dus, maar heel goed meegevallen. Dus een aanrader!
ook de dfr nrplates zijn prima gelukt, heel tevreden van, maar dat dfr kwaliteit leverde wist ik al van een vorige bestelling.
Groot pluspunt is de seatcover met extra foam, zit beduidend aangenamer dan het stock zadel en oogt nog mooi ook

Laatse punt waar ik het over wil hebben is zeker de nieuwe yoshi.
Power erbij? kan zijn maar daarvoor ben ik niet pro genoeg om dat te onderscheiden met mijn fp. Punt is wel(en daar ben ik wel zeker van) kwalitatief is die yoshi de mercedes en de fp een lada. Ook de sound is veel doffer en (volgens mij toch) mooier dan de fp.
Wat zijn de plannen nog? normaal nog housers LT armen en technoflexx shocks en dan zal ik er maar mee stoppen voor mijn madam mij op straat zet

swat genoeg gezeverd, de foto's. De eerste foto is waar hij nog standaard was en de tweede is de 2005 editie. enjoy