gaten boren in uitlaat
gaten boren in uitlaat
ik ken een vriend die in zijn pijp van zijn brommer gade geboord heeft (4) en dat maak veeel meer lawaai kheb blaster met een zelfgemaakte pijp en der kunne wel gate in geboord worden kwil wat meer geluid, maakt iets meer geluid als een standaard maar nog niet veel, nu wou ik vrage of dat ergens iets kan schaden fzo of zou het best mogelijk zijn er gate in te boren. 
yamaha blaster 200cc
-
doubletracing
- Quadracer

ja hierdoor krijg je verschrikkelijk veel lawaai en zeker geen prestatie winst
je quad gaat zelfs minder goed presteren!
je quad gaat zelfs minder goed presteren!
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
Dit is een stukje P. Kouwes, lijkt verdacht veel op jouw teksten:
Wat je dus veel ziet is dat dingen te ver gaan maar als dat dan te dichtbij is dat te ver gaan dan komt het wel heel dichtbij of zoiets moest ik aan denken wat ik wel veel doe de laatste tijd denken want dat is met me hersens en die hebben een oplazer gekregen waardoor ik opeens allemaal inzichten heb van me eige maar dat hou je toch maar wat ik wilde zeggen is dat er dus nu bij de geenstijl veel kontmotie is over die dinges die zaad iere heeft gemaakt op de joodse vervolging met iets van een auweisparty of zo en dat staat dan allemaal op de geenstijl die dan zeggen kijk eens dat mag niet oohhhh dat is zaad iere die niet goed is want niet van ons en dan dus mensen in de reactie die dan
Wat je dus veel ziet is dat dingen te ver gaan maar als dat dan te dichtbij is dat te ver gaan dan komt het wel heel dichtbij of zoiets moest ik aan denken wat ik wel veel doe de laatste tijd denken want dat is met me hersens en die hebben een oplazer gekregen waardoor ik opeens allemaal inzichten heb van me eige maar dat hou je toch maar wat ik wilde zeggen is dat er dus nu bij de geenstijl veel kontmotie is over die dinges die zaad iere heeft gemaakt op de joodse vervolging met iets van een auweisparty of zo en dat staat dan allemaal op de geenstijl die dan zeggen kijk eens dat mag niet oohhhh dat is zaad iere die niet goed is want niet van ons en dan dus mensen in de reactie die dan
Ralph schreef:Dit is een stukje P. Kouwes, lijkt verdacht veel op jouw teksten:
het is in ieder geval zeer kort in de buurt,meschien even uitleggen wat family is
valt je tog niks meer in

Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl