Welke quad.
Welke quad.
Hallo,
Ik heb een tijdje terug mijn raptor 350 verkocht met de reden dat ik geen zin meer had om met een quad te rijden.( en omdat ie wat vermogen te kort kwam)
Maar nu begint het toch terug te kriebelen.
Ik wil dus binnenkort een nieuwe kopen
Ik doe hoofdzakelijk bos en baan.
De prijs maakt niet echt veel uit.
De prijs klasse ligt toch dicht bij mekaar.
Ik ga wel tandwielen en uitlaat enzo veranderen om er mee op de baan te kunnen rijden.
Geen lange afstande enkel hard knallen
Ik heb een tijdje terug mijn raptor 350 verkocht met de reden dat ik geen zin meer had om met een quad te rijden.( en omdat ie wat vermogen te kort kwam)
Maar nu begint het toch terug te kriebelen.
Ik wil dus binnenkort een nieuwe kopen
Ik doe hoofdzakelijk bos en baan.
De prijs maakt niet echt veel uit.
De prijs klasse ligt toch dicht bij mekaar.
Ik ga wel tandwielen en uitlaat enzo veranderen om er mee op de baan te kunnen rijden.
Geen lange afstande enkel hard knallen
I LOVE CATS THEY TASTE JUST LIKE CHICKEN
-
- Quadverslaafde
Als je toch weet dat je enkel op de baan gaat rijden, ga dan direct voor de raptor 700. Deze is het geschikste model voor op baan, langere afstanden. Met baanbanden en een ander tandwiel vooraan ga je loeihard gaan . De lt-r 450 en de yfz 450 zijn meer geschikt voor te crossen en dus minder geschikt voor op de baan.
grtz
Sébastien
grtz
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
AMENSebastien schreef:Als je toch weet dat je enkel op de baan gaat rijden, ga dan direct voor de raptor 700. Deze is het geschikste model voor op baan, langere afstanden. Met baanbanden en een ander tandwiel vooraan ga je loeihard gaan . De lt-r 450 en de yfz 450 zijn meer geschikt voor te crossen en dus minder geschikt voor op de baan.Sébastien
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
tuumke schreef:AMENSebastien schreef:Als je toch weet dat je enkel op de baan gaat rijden, ga dan direct voor de raptor 700. Deze is het geschikste model voor op baan, langere afstanden. Met baanbanden en een ander tandwiel vooraan ga je loeihard gaan . De lt-r 450 en de yfz 450 zijn meer geschikt voor te crossen en dus minder geschikt voor op de baan.Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
YFZ power
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder