raptor invoerennaar nl
-
- Quadrunner
- Contacteer:
raptor invoerennaar nl
hoi ik heb een vraag
ik wil meschien toch een raptor halen
maar ik woon nu in belgie
maar wil straks over een jaar of 3 toch in nl gaan wonen
wat kost het me dan om de raptor mee te nemen
naar nl is dit te doen of kan ik beter wachten tot ik in nl woon
gr peter
ik wil meschien toch een raptor halen
maar ik woon nu in belgie
maar wil straks over een jaar of 3 toch in nl gaan wonen
wat kost het me dan om de raptor mee te nemen
naar nl is dit te doen of kan ik beter wachten tot ik in nl woon
gr peter
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
www.rdw.nl
Keuren zonder afspraak
U kunt uw voertuig zonder afspraak bij de RDW laten keuren. Dit geldt alleen voor ingevoerde voertuigen niet zwaarder dan 3500 kg, bromfietsen uitgezonderd.
U kunt op werkdagen van 08.30 tot 12.00 uur zonder afspraak met uw ingevoerde voertuig bij de RDW keuringsstations terecht. Deze procedure geldt niet voor de buitenplaatsen.
Voor motorfietsen, ook driewielers en quads, kunt u alleen op maandag- en dinsdagochtend terecht, van 08.30 tot 12.00 uur. De RDW handelt de keuringen op volgorde van binnenkomst af.
APk
Bij een ingevoerde personenauto die APK-plichtig is, heeft u de keuze om het APK-gedeelte wel of niet mee te laten keuren. Bij een bedrijfsauto volgt de RDW de wettelijke verplichting om tevens, afhankelijk van het bouwjaar, de APK-keuring uit te voeren.
Tijdwinst
Uitgangspunt van deze regeling is tijdwinst voor u. Mocht het toch bijzonder druk zijn, dan maakt de medewerker van het keuringsstation een afspraak op een nieuwe datum met u.
Let op:
Betaal de verwijderingsbijdrage een paar dagen vóór de keuring, om vertraging te voorkomen (acceptgirokaart verkrijgbaar bij het keuringsstation).
Betaal de BPM, houd wel rekening met de openingstijden van de belastingdienst.
Bij een gebruikt buitenlands voertuig moet u een bijbehorend buitenlands kentekenbewijs overhandigen.
Legitimatie bij voorkeur met een geldig Nederlands rijbewijs.
Keuren zonder afspraak
U kunt uw voertuig zonder afspraak bij de RDW laten keuren. Dit geldt alleen voor ingevoerde voertuigen niet zwaarder dan 3500 kg, bromfietsen uitgezonderd.
U kunt op werkdagen van 08.30 tot 12.00 uur zonder afspraak met uw ingevoerde voertuig bij de RDW keuringsstations terecht. Deze procedure geldt niet voor de buitenplaatsen.
Voor motorfietsen, ook driewielers en quads, kunt u alleen op maandag- en dinsdagochtend terecht, van 08.30 tot 12.00 uur. De RDW handelt de keuringen op volgorde van binnenkomst af.
APk
Bij een ingevoerde personenauto die APK-plichtig is, heeft u de keuze om het APK-gedeelte wel of niet mee te laten keuren. Bij een bedrijfsauto volgt de RDW de wettelijke verplichting om tevens, afhankelijk van het bouwjaar, de APK-keuring uit te voeren.
Tijdwinst
Uitgangspunt van deze regeling is tijdwinst voor u. Mocht het toch bijzonder druk zijn, dan maakt de medewerker van het keuringsstation een afspraak op een nieuwe datum met u.
Let op:
Betaal de verwijderingsbijdrage een paar dagen vóór de keuring, om vertraging te voorkomen (acceptgirokaart verkrijgbaar bij het keuringsstation).
Bij een gebruikt buitenlands voertuig moet u een bijbehorend buitenlands kentekenbewijs overhandigen.
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hey
ik heb nu een imitatie quad
een 200 cc
ik ben zelf 19
en 167 ongeveer
maar ik ben nog steeds bezig met mijn verzekering bezig om hem te verzekeren
en ben hem nog aan het pimpen
maar ik wacht nu al 5 maanden op mijn geld van mijn auto ongeluk
dus het duurt waarschijnlijk nog wel even
voor ik de quad ga halen hoor
gr peter
ik heb nu een imitatie quad
een 200 cc
ik ben zelf 19
en 167 ongeveer
maar ik ben nog steeds bezig met mijn verzekering bezig om hem te verzekeren
en ben hem nog aan het pimpen
maar ik wacht nu al 5 maanden op mijn geld van mijn auto ongeluk
dus het duurt waarschijnlijk nog wel even
voor ik de quad ga halen hoor
gr peter
hallo, ik heb dat dus geprobeerd, maar lukt dus niet ...adlyRocky schreef:www.rdw.nl
Keuren zonder afspraak
APk
Tijdwinst
Let op:
hmmmmmm. eat me..
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ok dan koop ik wel een nieuwe al ik in nl ga woonen
zijn er hier mensen die een quad dagelijks gebruiken
want ik ben van plan om een raptor te kopen dan in plaats van auto
wat raden jullie mij aan is dit goed te doen of komen er daan veeste veel km op
ik heb er heel weinig ervaring mee dus
daarom vraag ik het aan jullie
gr peter
zijn er hier mensen die een quad dagelijks gebruiken