andere uitlaat raptor 700... DE WELKE?
-
speedfreak
- Quadrider

andere uitlaat raptor 700... DE WELKE?
ben van plan, om binnekort een andere uitlaat te kopen voor mijn raptor 700. (met andere voorbocht ook natuurlijk) De welke zouden jullie aanraden? Dacht altijd een yoshi, maar heb die demper er nu van gezien en da trekt op niks... Dus word het een ander merk. De vereisten zijn ; zalige, harde sound en ten 2de MEER POWER ent moet degelijk materiaal zijn natuurlijk. Oja steek dan ook direct een power commander. Laat maar weten welke dat jullie het beste vinden voor onder een raptor 700. 
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Re: andere uitlaat raptor 700... DE WELKE?
Over welke Yohsi heb je het, versta niet dat je zegt dat het op niets trekt ? Zijn de best afgewerkte uitlaten die er zijn en ook de degelijkste.speedfreak schreef:ben van plan, om binnekort een andere uitlaat te kopen voor mijn raptor 700. (met andere voorbocht ook natuurlijk) De welke zouden jullie aanraden? Dacht altijd een yoshi, maar heb die demper er nu van gezien en da trekt op niks... Dus word het een ander merk. De vereisten zijn ; zalige, harde sound en ten 2de MEER POWER ent moet degelijk materiaal zijn natuurlijk. Oja steek dan ook direct een power commander. Laat maar weten welke dat jullie het beste vinden voor onder een raptor 700.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
speedfreak
- Quadrider

Re: andere uitlaat raptor 700... DE WELKE?
Dat weet ik ook. het is zoals Teunie zegt, hun model voor de 700 trekt op niks, daar was ik op aant wachten en vind ze totaal niet mooi...No Limit YFZ schreef:Over welke Yohsi heb je het, versta niet dat je zegt dat het op niets trekt ? Zijn de best afgewerkte uitlaten die er zijn en ook de degelijkste.speedfreak schreef:ben van plan, om binnekort een andere uitlaat te kopen voor mijn raptor 700. (met andere voorbocht ook natuurlijk) De welke zouden jullie aanraden? Dacht altijd een yoshi, maar heb die demper er nu van gezien en da trekt op niks... Dus word het een ander merk. De vereisten zijn ; zalige, harde sound en ten 2de MEER POWER ent moet degelijk materiaal zijn natuurlijk. Oja steek dan ook direct een power commander. Laat maar weten welke dat jullie het beste vinden voor onder een raptor 700.
link
dan maar een ander merk he.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
akrapovic is ook niet lelijk maar redelijk duur
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Krieger compleet systeem voor 550 euro:
http://www.krieger-competition.com/esp/ ... OR700.html
http://www.krieger-competition.com/esp/ ... OR700.html