Na 1 km hoor ik een klik en hij valt stil, ik start hem, wil vertrekken en valt opnieuw stil en wil nu niet meer starten.
Oliepeil is goed en water ook, bougie maakt een vonk
Wat zou het kunnen zijn ?
Ik heb hem gestart gekregen, dus dat zal het niet zijn
Maar hij draait 2 à 3 min, PLOFT en valt stil, en er komt witte rook tussen de rubber die de cilinder verbindt aan de carbu
Ah, dat is je spruitstuk (membraan), of de joint tussen carburator en cilinder.
Kijk eens of de klemmen goed vast gedraaid zijn. Het kan ook zijn dat er een scheurtje in de rubber zit.
Dan moet je deze vervangen, is niet zo'n grote kost.
dan blijft er waarschijnlijk een inlaat klep openstaan, openmaken en stellen, en hopen dat je klep niet verbrand is, maar omdat ie nog rijdt, zal dat wel niet.
neen dat is de starter cluch niet kijk eens naar dat zwarte relais blokje achter u baterij
dat zal waarschijnlijk geoccideerd zijn heb dat ook voor gehad viel in ene keer stil
gewoon zuiver maken
rapy schreef:neen dat is de starter cluch niet kijk eens naar dat zwarte relais blokje achter u baterij
dat zal waarschijnlijk geoccideerd zijn heb dat ook voor gehad viel in ene keer stil
gewoon zuiver maken
had wel die witte domp niet
ja, ja, en dat stilvallen komt zeker van de starterclutch
rapy schreef:neen dat is de starter cluch niet kijk eens naar dat zwarte relais blokje achter u baterij
gewoon zuiver maken
gewoon zuiver maken
wat is het 7de woord kees
goed zo NIET
uh oh, LEZEN keesie, a@ Rapy sorry, was weer TE snel, en ja overal waar TE voor staat is niet goed